Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

800 tot 900 game pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaWolfHunter
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 06-05 15:00
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is bedoelt om te gamen, schoolwerk te maken & voor normaal internetgebruik.
Games die ik zal spelen of zullen vergelijkbaar zijn met: Valorant, LoL, FM20, cs:go, Fornite, iracing.

b]Wat mag het systeem gaan kosten?[/b]
Bedoeling is dat het systeem rond de 800 euro zal moeten kosten, maar in ieder geval onder de 900 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem niks mee, maar verder hoeft daar ook niet mee worden gerekend in de prijs.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mij lijkt 16gb ram noodzakelijk, ook lijkt mij een 6core cpu gewenst.
Verder is voor mij een 500gb ssd ook een minimaal vereiste,

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeur, en sta voor alles open.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur heeft een witte behuizing, ook hoop ik dat het mogelijk is om een systeem te hebben waar je makkelijk een upgrade kan toepassen.

Ga je overklokken?
Ik had overklokken niet in de planning, maar sta er wel voor open.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen om een zo goed mogelijk werkend systeem binnen mijn budget te creëren, en helpen met componenten te vinden die bij elkaar aansluiten.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 165,-€ 165,-
1MoederbordenMSI B450 Tomahawk MAX€ 121,-€ 121,-
1VideokaartenGigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G€ 248,90€ 248,90
1BehuizingenCorsair 275R Airflow Wit€ 71,90€ 71,90
1Geheugen internG.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB€ 72,50€ 72,50
1VoedingenSeasonic Focus GX-550€ 84,25€ 84,25
1Solid state drivesKingston A2000 500GB€ 68,-€ 68,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 831,55

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Nu online
Hou er rekening mee dat 500 GB erg weinig is als je ook spellen op je pc installeert.
pricewatch: be quiet! Pure Base 500 Wit zou nog een alternatief kunnen zijn als kast
Je kan een bitfenix gebruiken als iets goedkopere voeding die 3 rails heeft IPV 1.
Het moederbord is goed maar duur voor wat het biedt doordat de prijs omhoog geschoten is.

• Djarune
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22:19
Je hebt een goed moederbord gekozen met degelijke VRM. Ik zou toch je moederbord vervangen voor een ASRock B550 Phantom Gaming 4 of ASRock B550 Pro 4 of ander B550 bord die iets meer future proof is vanwege de laatste chipset. Ik moet er wel bij vertellen dat het nog niet bekend is hoe stabiel deze gloednieuwe B550 borden zijn bij een overklok. De prognose is echter dat dit wel snor zit, mede door de vrij hoge instapprijs voor B550.

[Voor 10% gewijzigd door Djarune op 19-06-2020 19:51]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True