Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

5 groepen achter één aardlek?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Xudonax
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21:05
Mijn vraag
Vandaag zijn er zonnepanelen bij ons geplaatst. Hartstikke mooi natuurlijk, maar nu is er een 5e groep achter één van de twee aardlekschakelaars geplaatst. Mag dit wel?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op meerdere plekken online vind ik dat er maximaal 4 groepen achter één aardlekschakelaar mogen. Geld dit ook nog als één van deze groepen enkel een teruglevergroep is? Dit laatste is mij niet duidelijk.

Ik zie dit bijvoorbeeld op de volgende sites:Nu is een extra aardlekschakelaar plaatsen niet heel moeilijk, en dit valt ook nog wel redelijk binnen wat ik zelf kan en wil doen, maar helemaal mooi is anders aangezien we natuurlijk gewoon voor de installatie hebben betaald.

Beste antwoord (via Xudonax op 19-06-2020 18:52)

• lytjepole
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 19:28

lytjepole

Schier?

Ik denk dat hij niet achter een aardlek zit, gezien het een aardlekautomaat is.

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True