Toon posts:

Sonera Quicknet wordt UPC/Chello in Haarlem

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In Rotterdam zijn ze blij met de migratie, maar hier in Haarlem niet zo.
Fl 20,- meer voor 10Mb minder en 3 e-mail adressen minder. Ik moet ook nog ff een dag thuis gaan zitten omdat het Modem omgeruild gaat worden. :( En dat terwijl de migranten van A2000 naar Chello wel al hun e-mail adressen behouden. En wij maar :r Hierbij aan iedereen die hier ook zo van baalt... laat je niet op je kop zitten, ik heb zelf ook al op
http://KL8.nl een klacht ingedient.
Veel succes met de migratie.. groet Mikem

Verwijderd

Ik woon in de gemeente Velsen en ik baal juist dat sonera hier nog steeds sonera blijft. En niet UPC want die zijn 3 keer zo snel, dus ik zou zeggen zo slecht is het nog niet die overstap.

Verwijderd

Topicstarter
Het klinkt ook niet zo slecht, maar volgens een advocaat van Kl8.nl zou UPC / Chello het contract waarschijnlijk onder dezelfde voorwaarden moeten overnemen.
M.a.w. Fl 79,- p/mnd i.p.v. Fl 99,95 en 20 Mb homepage en 5 e-mail adressen. ( i.p.v. 10Mb om 2 e-mail adressen). Het lijkt allemaal wel mee te vallen, maar het is toch + 25%. En wat de snelheid betreft, een toename van de snelheid kan niet gegarandeerd worden.
Maar bij Chello proberen ze zo iedereen een oortje aan te naaien en dat lijkt mij niet de bedoeling.
En voor iedereen die er net zo over denkt... samen staan we sterk.

Groet Mikem

Verwijderd

jeez , wie gebruikt nou die 10 of 20 mb :?
ISP: Internet service provider , geef je toegang tot internet dus gaat het om de snelheid..eerlijk gezegd fok het mij nix hoeveel mb ik heb voor me homepage of hoeveel email accounts...

uiteraard is het wel een pluspunt als je meerdere pop accounts krijgt.

maar geef mij maar snelheid >:)

Verwijderd

Er liep er al eentje voor Rotterdam, ik heb de topictitel daar veranderd, zullen we gewoon daar verdergaan?
[topic=197271]

Dit topic is gesloten.