Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ADSL Router met 5G backup / Loadbalancing

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rgroothuis
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 05-10-2020
Bestaat er al een ADSL router die ook 5G ondersteund zodat ik de 5G als backup kan gebruiken wanneer de ADSL niet werkt dan wel bij veel verkeer er load balancing kan plaatsvinden?

Ik weet dat the Fritzbox 6890 dit kan, echter dat is met 4G. Ik heb bij Fritzbox al navraag gedaan of ze een (betaalbare) 5G versie hebben, maar die is er nog niet.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@rgroothuis ik denk dat je nog iets te vroeg bent met deze vraag. We hebben net een paar weken een werkend '5G netwerk'.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14:26
Ik denk dat met losse 5g module makkelijk moet kunnen. Veel routers hebben die optie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knutsel smurf
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 14:28

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Huawei heeft voor enterprise routers een insteek kaart die de 700mhz frequentie van Vodafone ondersteund.

Als je echt interesse hebt zal je een goede IT reseller van Huawei moeten zoeken die kan dan leveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14:26

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mash_man02
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 21-06 20:07
Let wel dat je een apparaat koopt waar veel functies in gecombineerd zijn. Met name 5G is nu iets nieuws waardoor je niet heel veel keuze gaat hebben.

Mogelijk dat het dan beter is om deze functies die je keuze zo beperken los te nemen.

Asus X570-E AMD ryzen 3700x 32Gb RX 5700 XT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 21-06 23:05
Wil je echt een oplossing zoals KPN buitengebied waar je (voor zo ver ik weet) ook 1 extern IP hebt?

Anders zou je een losse router kunnen nemen die kan loadbalancen en daar vervolgens je xDSL modem op wan1 en een losse 5G modem aan wan2 hangen. Mocht er tzt iets beters beschikbaar komen hoef je alleen maar je losse modem te vervangen.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True