Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Zwart-wit laserprinter met scan en kopieerfunctie
Wat is je budget?
200, maar niet te hoog gewicht is ook prettig
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Eventueel Brother.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Liefst ook een netwerkkabel, de Brothers zijn volgens mij alleen Wifi en USB, of kan ik de USB kabel ook in de KPN Xperiabox steken? Dan vind ik USB ook prima
Printers die ik op het oog heb:
Brother DCP-1610W
Brother DCP-1612W
Brother DCP-L2510D
Brother DCP-L2530DW
Het iets grotere formaat van de onderste 2 vind ik niet per se een probleem, ze zien er wat handzamer uit. Of moet je dit niet doen als je <1000 pagina's per maand print, en kun je dan beter voor de bovenste 2 gaan?
Ik zoek een?
Zwart-wit laserprinter met scan en kopieerfunctie
Wat is je budget?
200, maar niet te hoog gewicht is ook prettig
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Eventueel Brother.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Liefst ook een netwerkkabel, de Brothers zijn volgens mij alleen Wifi en USB, of kan ik de USB kabel ook in de KPN Xperiabox steken? Dan vind ik USB ook prima
Printers die ik op het oog heb:
Brother DCP-1610W
Brother DCP-1612W
Brother DCP-L2510D
Brother DCP-L2530DW
Het iets grotere formaat van de onderste 2 vind ik niet per se een probleem, ze zien er wat handzamer uit. Of moet je dit niet doen als je <1000 pagina's per maand print, en kun je dan beter voor de bovenste 2 gaan?