Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Wux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11-06 09:54
Hallo,

Ik heb al wat zitten zoeken maar de XZ1c krijgt geen Android 10 volgens mij.

In België is Android Auto niet beschikbaar in de playstore.

Kan ik dan via APKMirror Android Auto installeren op Android 9 ?

Mvg,
Wux

Alle reacties

• Onno
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Ja.

• Wux
"Kan Android Auto niet installeren of updaten - Isntalleer of update Android Auto via de Play Store en start Android Auto opnieuw." Al ik de app start ;(

[Voor 32% gewijzigd door Wux op 19-06-2020 13:11]

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Wux ja zeker, dat moet lukken. Zie ook: [Android Auto in Nederland] Ervaringen & Discussie

• Wux
Hmmm dat is eerder voor Nederland ?

"Dit item is niet beschikbaar in jouw land" ZUCHT

EDIT: Is gelukt me recentere APK

[Voor 15% gewijzigd door Wux op 19-06-2020 13:51]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True