Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Is een salariseis bij Tweakers carriere een maximum?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bw_van_manen
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 03-06 11:45
Bij het registreren voor Tweakers Carriere wordt je gevraagd om een salariseis in te geven. De balk waar je mee kan schuiven is dan groen vanaf de linkerkant, wat gezien de andere velden aangeeft dat alle waarden lager ook goed zijn.

Bij hoeveel uur per week je wil werken is dit logisch; minder uren werken voor hetzelfde geld is ook goed.

Bij het salaris is dit echter raar. Ik ben niet op zoek naar vacatures met een salaris met een bepaald maximumbedrag. Minder is in dit geval niet beter, hoewel de kleurstelling dit wel lijkt aan te geven.

Beste antwoord (via bw_van_manen op 30-06-2020 08:53)

• boenkeijer
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 08:57

boenkeijer

Product owner
bw_van_manen schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:21:
Bij het registreren voor Tweakers Carriere wordt je gevraagd om een salariseis in te geven. De balk waar je mee kan schuiven is dan groen vanaf de linkerkant, wat gezien de andere velden aangeeft dat alle waarden lager ook goed zijn.

[Afbeelding]

Bij hoeveel uur per week je wil werken is dit logisch; minder uren werken voor hetzelfde geld is ook goed.

Bij het salaris is dit echter raar. Ik ben niet op zoek naar vacatures met een salaris met een bepaald maximumbedrag. Minder is in dit geval niet beter, hoewel de kleurstelling dit wel lijkt aan te geven.
Ah scherp gezien! Ik ga 'm noteren zodat we dit missertje kunnen fixen.

Bedankt voor het melden :)

Alle reacties

• Craven
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23:14
Ze hebben een slider gebruikt om mee te filteren. Dan geef je normaal aan. Geef mij alles tot X bedrag. Dan is het groene gedeelte logisch want dat is waarop je filtert.

Dit is echter een slider waarbij je een voorkeur aan geeft voor iets. Dan kun je die groene kleur beter weg laten.

Dit is een stukje UX/detail wat niet perfect is imo.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20:24

ikloon

Product Owner
Lijkt me iets om mee te nemen op de backlog voor verbeteringen aan Carriere @boenkeijer?

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Daar moet inderdaad nog een bolletje bij om de minimale kant aan te geven.

• bw_van_manen
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 03-06 11:45
Fable schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 13:29:
Daar moet inderdaad nog een bolletje bij om dat minimale kant aan te geven.
Een minimum en maximum opgeven zou inderdaad kunnen en zou dit probleem ook verhelpen. Het ging mij er echter vooral om dat je nu een maximum lijkt op te geven terwijl het opgeven van een minimum (zonder maximum) veel logischer is.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• boenkeijer
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 08:57

boenkeijer

Product owner
bw_van_manen schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:21:

[Afbeelding]

Ah scherp gezien! Ik ga 'm noteren zodat we dit missertje kunnen fixen.

Bedankt voor het melden :)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True