Mijn vraag
Als mijn Windows een paar minuten actief is dan scrolt in de windows vensters alles constant naar beneden. Dat gebeurt in het windows menutje, in alle andere menu's (bijvoorbeeld bij instellen) en dat blijft. Pas als ik opnieuw opstart is het even weg en even later komt het probleem terug.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Legale Windows 10, rest ook legaal, windows is up to date
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- automatisch kleuren (accent kleuren staat uit) in Windows
- bij muis instellingen: "inhoud van niet actieve vensters omlaag schuiven staat uit
- virusscan gedaan (niks gevonden)
- muis in een andere usb poort gedaan (geen verandering)
Ik hoop dat jullie willen mee denken en mij een tip geven!
Alvast bedankt!
Edit: 11:44 ik zit nu dus al een paar minuten in Windows 10, alles werkt normaal maar straks komt 't ineens weer terug

Edit : 12 51 aanvulling:
Aanvulling:
Ik heb muis en toetsenbord los gekoppeld. Onafhankelijk van elkaar en beiden tegelijk. Helaas blijft probleem zich voortdoen. Alles blijft naar beneden gaan.
Edit: keyboard tester ook geprobeerd, ook daar werd bevestigd dat er niet constant een knop op 't toetsenbord werd ingedrukt. Ik ben niet verbaasd want toen mijn toetsenbord en muis waren los gekoppeld ging 't naar beneden scrollen door.
Als mijn Windows een paar minuten actief is dan scrolt in de windows vensters alles constant naar beneden. Dat gebeurt in het windows menutje, in alle andere menu's (bijvoorbeeld bij instellen) en dat blijft. Pas als ik opnieuw opstart is het even weg en even later komt het probleem terug.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Legale Windows 10, rest ook legaal, windows is up to date
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- automatisch kleuren (accent kleuren staat uit) in Windows
- bij muis instellingen: "inhoud van niet actieve vensters omlaag schuiven staat uit
- virusscan gedaan (niks gevonden)
- muis in een andere usb poort gedaan (geen verandering)
Ik hoop dat jullie willen mee denken en mij een tip geven!
Alvast bedankt!
Edit: 11:44 ik zit nu dus al een paar minuten in Windows 10, alles werkt normaal maar straks komt 't ineens weer terug

Edit : 12 51 aanvulling:
Aanvulling:
Ik heb muis en toetsenbord los gekoppeld. Onafhankelijk van elkaar en beiden tegelijk. Helaas blijft probleem zich voortdoen. Alles blijft naar beneden gaan.
Edit: keyboard tester ook geprobeerd, ook daar werd bevestigd dat er niet constant een knop op 't toetsenbord werd ingedrukt. Ik ben niet verbaasd want toen mijn toetsenbord en muis waren los gekoppeld ging 't naar beneden scrollen door.
[ Voor 26% gewijzigd door MetalSonic op 19-06-2020 22:46 ]