Toon posts:

Geef me advies mbt bestelling IBM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all

Laat ik nu net eergister zon IBM schijfje 40gig 60gxp hebben besteld bij informatique..

Als het goed is komt de postbode hem morgen onder rembours afleveren.
Moet ik hem aannemen of zal ik hem gewoon laten gaan en een ander merk schijf kopen??

Heb al eens 20gig verloren met een maxtor schijf en wil al dat geneuzel niet nog eens :(

Damn lekker weer hoor dit :(

groeten!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:19
uit voorzorg zou ik hem niet aannemen.

Verwijderd

Topicstarter
mm en dat van iemand die zelf ook zon schijf heeft..mja zit erg te twijvelen hoor

Verwijderd

Hm, als je nu al twijfeld, kan je 'em beter afbestellen, anders verwijt je jezelf later dat je dat niet gedaan hebt.
Zelf was ik ook van plan om d'r twee te halen, denk dat ik toch maar Maxtors neem.

Verwijderd

gelul, gewoon aannemen en er prettig mee werken. Ik heb het ding ook en werkt perfect, mocht ie dood gaan (kan met elke schijf gebeuren) kun je hem terug brengen en ja, de mijne komt ook bij Informatique vandaan.
Oh ja, natuurlijk ongeacht welkke schijf je hebt altijd van alles een backup hebben.

Verwijderd

Bij informatique mag je alles 1 week op zicht gebruiken in als het je niet aanstaat terugsturen binnen die week.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38
Op dinsdag 07 augustus 2001 21:13 schreef poekie het volgende:
gelul, gewoon aannemen en er prettig mee werken. Ik heb het ding ook en werkt perfect, mocht ie dood gaan (kan met elke schijf gebeuren) kun je hem terug brengen en ja, de mijne komt ook bij Informatique vandaan.
Oh ja, natuurlijk ongeacht welkke schijf je hebt altijd van alles een backup hebben.
Ja hoor, omdat de IBM bij meneer vooralsnog perfect werkt zijn al die verhalen gelul |:( Back-up of niet, ik zou m'n geld niet op zo'n IBM zetten. Ruilen, verloren bestanden e.d. is gewoonweg veel te veel geklooi; je schiet er niks mee op, integendeel.
Een Maxtor DM60+ is niet zoveel langzamer (sneller dan de GXP75) en daar schijnen niet zo veel problemen mee te zijn.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik laat het de postbode maar gewoon meenemen.
Als blijkt dat net deze serie schijven problemen heeft gok ik het er niet op.
:/ dan maar op zoek naar een ander merk.

Verwijderd

Ik laat je wel weten waneer de mijne gecrashed is.
Maareh..... blijf er niet op wachten >:)

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

hmmm.. tis een beetje asociaal om hem niet aan te nemen. Weet niet of het informatique ook geld kost (vast wel.. de ptt is ook niet gratis).. Maar ik zou inderdaad geen ibm kopen. Die van mij is nu ook aan het doodgaan (60gb 60gxp) en ik hoor een en al slechte verhalen erover. Tis mij een beetje te link, ik heb hier veel sources en mp3`s op staan (gelukkig nu alles gebackupped 17cd`s mp3) :)

Dus.. NIET KOPEN als je bij elk tikje bang wilt zijn dat ie doodgaat..

Verwijderd

Topicstarter
jah ik heb ze al mail gestuurd, idd gewoon niet aannemen is a-sociaal.

Bedankt voor de reacties iig:)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:19
jah niet aannemen is asso, goed dat je een mail gestuurd hebt.

ik zit aan mijn 2de 60GXP, de eerste was idd gesneuveld om niks.

als deze ook kaduk gaat vraag ik mijn geld terug.

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-04 22:02
ik heb nu een 30gb en ik krijg een 40gb erbij...de 30 werkt echt perfect...mja we zullen wel zien...
tot nu toe dus nog geen problemen...

- Ruud

Pagina: 1