Hi all,
Mijn pc dateert weer van 2013 en ik begin te merken dat hij serieus begint te stutteren op 4K video bewerking. Ik ben de lag in adobe premiere pro meer dan beu dus tijd voor een upgrade.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast videobewerking zal het systeem ook gebruikt worden voor multitasking & gaming. Ik speel vnl. games die niet veel van het systeem vereisen (league of legends, mmo's,....). Met videobewerking zou ik graag alles in 4K houden (en niet met ref. files werken).
Programma's die ik momenteel het meest gebruik:
- Adobe premiere pro
- Adobe photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik vermoed dat een systeem van rond de €1.300 aan bovenstaande eisen zou moeten voldoen? Het moet vooral een "fit the shoe" systeem zijn, dwz het moet goed in staat zijn om bovenstaande zaken aan te kunnen en de volgende 5 jaar met mij mee evolueren, of het systeem dus €100 meer of minder kost is van minder groot belang.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem waarschijnlijk een Seagate hdd van 2TB mee in de build, alsook 2x Dell Ultrasharp 25" schermen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Beste prijs/kwaliteit primeert.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan.
Wat verwacht je van ons?
1) Mening over setup (prijs/kwaliteit)
2) check of alles wel op elkaar is afgestemd
Mijn pc dateert weer van 2013 en ik begin te merken dat hij serieus begint te stutteren op 4K video bewerking. Ik ben de lag in adobe premiere pro meer dan beu dus tijd voor een upgrade.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast videobewerking zal het systeem ook gebruikt worden voor multitasking & gaming. Ik speel vnl. games die niet veel van het systeem vereisen (league of legends, mmo's,....). Met videobewerking zou ik graag alles in 4K houden (en niet met ref. files werken).
Programma's die ik momenteel het meest gebruik:
- Adobe premiere pro
- Adobe photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik vermoed dat een systeem van rond de €1.300 aan bovenstaande eisen zou moeten voldoen? Het moet vooral een "fit the shoe" systeem zijn, dwz het moet goed in staat zijn om bovenstaande zaken aan te kunnen en de volgende 5 jaar met mij mee evolueren, of het systeem dus €100 meer of minder kost is van minder groot belang.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem waarschijnlijk een Seagate hdd van 2TB mee in de build, alsook 2x Dell Ultrasharp 25" schermen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Beste prijs/kwaliteit primeert.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan.
Wat verwacht je van ons?
1) Mening over setup (prijs/kwaliteit)
2) check of alles wel op elkaar is afgestemd
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 406,71 | € 406,71 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 131,87 | € 131,87 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 76,05 | € 76,05 |
1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 1TB | € 145,12 | € 145,12 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.263,55 |