Toon posts:

[Outlook 365] Op zoek naar regels beschrijving

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• verliezer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03 09:20
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een overzicht van alle regel voorwaarden en waar ze voor gebruikt kunnen worden.
Als voorbeeld heb ik al een regel om mijn uitnodigingen voor vergadering automatisch naar een aparte folder te verplaatsten. Maar ik wil nog verder, ik wil alle acceptaties ook in een folder, dat geld ook voor alle weigeringen. Sterker nog als het mogelijk is zou ik het liefste geaccepteerde uitnodigingen waar geen reactie tekst is, direct willen verwijderen.
Ik kan echter maar weinig in de hulp van MS zelf terug vinden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
MS Office 365 - Outlook (de cloud/webversie)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Vergaderverzoeken is wel gelukt (Rule voorwaarde: Type = Uitnodiging; Actie = Verplaats naar Folder)

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zit nu op een systeem met het oudere OFF2016 dus kan even niet checken wat de huidige lijst is, maar als je begint vanaf een lege regel spreken m.i. de regelbeschrijvingen voor zich. Acceptaties: regel bij ontvangst / verzenden met specifieke woorden in de titel? (Houd bij ontvangst van andermans acceptatie wel rekening met de verschillende relevante talen: tenminste NL en EN, en houd rekening met dat niet iedereen Outlook gebruikt. Verwijderen kan maar zou ik afraden wegens false positives).

Als er daar niets tussen zit en je meer wilt: via VBA kan er meer. Is echter wel meer werk..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• verliezer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03 09:20
Selectie op basis van bericht header tekst zat ik ook al aan te denken maar was bang voor de false positives. Maar als dit uiteindelijk de enige optie blijkt te zijn dan moet het maar :).

De verschillende talen is kleinigheidje (hoewel je snel verwend bent :)).

Mocht iemand nog en totaal overzicht met regel mogelijkheden en hun beschrijvingen tegenkomen dan houd ik me aanbevolen!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Overigens zijn er altijd mensen die inhoudelijk reageren in een acceptatiemail ("ik kom een halfuur later", of ook wel eens meegemaakt: "punten X, Y, Z moeten op de agenda met hoge prio, %de CEO% haakt aan om die punten te bespreken!")

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee