Toon posts:

Logitech iFeel MouseMan: nauwelijks feedback

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort de bezitter van een Logitech iFeel MouseMan. Het installeren van de drivers verloopt allemaal goed. De muis werkt ook goed behalve dan dat het ding amper feedback geeft. Ik heb de kracht op maximaal staan en als ik de cursor dan over een knopje beweeg voel ik een ultra-lichte trilling.
Ik heb gehoord dat dit komt omdat de muis dan te weinig spanning krijgt. Is er een manier om de spanning van de USB poort op te voeren?

Mijn config:
AMD Athlon 1200MHz
MSI K7T Turbo
MSI StarForce 64 (GeForce2 Pro DDR)
Philips Seismic Edge
ASUS CD-S500
Philips CD-RW 430
Maxtor DiamondMax 30 Gb 7200RPM
Logitech iFeel MouseMan

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
heb je al eens bij iemand anders gevoeld hoeveel feedback ie zou moeten geven als je 'm op maximaal zet ?

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 23:06
Spanning opvoeren op je USB poort? Je zou eens kunnen proberen een actieve USB Hub er achter te zetten (met zijn eigen voeding). En idd probeer hem eens bij iemand anders..

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 20:52

cemtex

Version 1.1.1

Nou ik heb ook zon muis , maar ik kan je een ding zeggen ik hem onmogelijk op maximaal zetten , dan wordt ik helemaal gek .. dus misschien is het juist wel relaxed !

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Zet hem eens op ps2 met de bijgeleverde adapter...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb hem ook, geen ps/2 adapter erbij gekregen. Kijk eens hoeveel stroom hij trekt? Bij mij is het 500 mA. Dat kan je zien bij apparaat beheer, en dan usb-controllers, usb basis hub.(windows 2000)

En op ps/2 doet de force feed back het zoizo niet.

I, for one, like Roman numerals

Pagina: 1