Ik heb 2 x 8 gb ram in mijn moederbord zitten, een asrock b450 steel legend en dat was nog lang niet op. Ik wilde vandaag even een gekochte ram stick (1x8 gb) testen van een ander merk dus ik heb dit erbij gezet. Mijn pc vermeld netjes dat hij 24gb geheugen heeft maar tussen haakjes erachter (7,93gb beschikbaar). Hij zou dus ineens meer dan 16gb gebruiken?
Ik heb hierop taakbeheer geopend en daar staat weer 4,7 van de 7,9 gb. En bij processen zegt hij dan weer dat er 62% in gebruik is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/goByXIyL1voKox5o1GtEaLqG.png?f=user_large)
Dit is niet de configuratie hoe ik het wil houden, ik wilde enkel even de extra ram stick testen of hij werkt maar ik vraag me af waarom ik met deze configuratie ineens van deze vreemde waardes te zien krijg..
Kan iemand dit uitleggen wat hier aan de hand is?
Ik heb hierop taakbeheer geopend en daar staat weer 4,7 van de 7,9 gb. En bij processen zegt hij dan weer dat er 62% in gebruik is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/goByXIyL1voKox5o1GtEaLqG.png?f=user_large)
Dit is niet de configuratie hoe ik het wil houden, ik wilde enkel even de extra ram stick testen of hij werkt maar ik vraag me af waarom ik met deze configuratie ineens van deze vreemde waardes te zien krijg..
Kan iemand dit uitleggen wat hier aan de hand is?
[ Voor 10% gewijzigd door arjanvr op 18-06-2020 19:26 ]