Ik zoek een PC monitor die een mooi design heeft

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1134149

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een monitor die mooi in de woonkamer staat, ik vind de meeste monitoren er erg goedkoop uit zien, het zoeken op monitoren boven de 1000EUR helpt ook niet want daar zit ook genoeg zwart krakend plastic tussen.

Mijn budget is max 1300EUR maar liever onder de 1000EUR indien mogelijk, ik wil graag 4K resolutie en minstens 27 inch beeldscherm grootte, aspect ratio maakt niet uit zolang het minstens de 4K 32 inch DPI overtreft.

Ik hoop een monitor te vinden die meer duurzamere materialen gebruikt dan alleen plastic, zoals de mooie iMac die van allu is gemaakt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:35
loop de mediamarkt in en zoek uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:46
Als je de iMac mooi vindt, waarom haal je deze dan niet? Binnenkort komt er waarschijnlijk weer een nieuw model uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oohh schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:25:
Als je de iMac mooi vindt, waarom haal je deze dan niet? Binnenkort komt er waarschijnlijk weer een nieuw model uit.
Omdat ik al een PC heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
99ruud99 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:25:
loop de mediamarkt in en zoek uit?
Ik hou niet van fysieke winkels, dus liever online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefjepayuta
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-06 21:15
Je zou op de site van HP kunnen kijken, vooral met hun elite screens, als het puur om niet plastic achtige monitoren gaat, welke prima in de woonkamer kunnen staan. Welke ik heel mooi vind (wel zwart) is de HP Z27 Monitor.

Als je echt die imac schermen mooi vind, Apple heeft die Pro Display XDR, maar die valt wel heel erg uit je budget (nl 5500 euro).

Maar ik denk persoonlijk toch dat je beter in de richting van een Tv met goede specs voor pc kunt kijken, de meeste zijn ook gericht op woonkamer uitstraling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:59

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:52

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar CAA.

Verder mis ik je eigen voorzet, want zeker met design, smaken verschillen. Wat vind jij mooi? Aan specs hebben we dan eigenlijk niet zo heel veel...

[ Voor 41% gewijzigd door br00ky op 18-06-2020 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giesber
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-06 10:18
Deze is van zwarte plastiek, maar heeft wel een mooie houten voet: pricewatch: ConceptD CP3271KP Zwart

Verder is er in de pricewatch ook een kleurfilter (redelijk onderaan), een zilveren of een witte monitor ziet er voor sommigen een pak mooier uit. Al zullen ze ook wel van plastiek zijn.

Eventueel kan je nog een monitor zoeken met een VESA mount, en een aparte design VESA voet kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Giesber op 18-06-2020 20:15 ]

Pagina: 1