Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem gaat voornamelijk gebruikt worden om te gamen en daarbij voor het gebruik van de studie (applicatie ontwikkeling).
Wat mag het systeem gaan kosten?
De kosten voor het systeem staan niet vast (tussen de €1000 en €1500), een eis is dat het systeem enige tijd mee moet gaan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niks wat ik meeneem vanuit een andere computer dus alles wat vereist is heb ik nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een bepaalt merk als de prestatie van het product maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De enigste eis is dat de computer gebruikt kan worden om games te spelen (denk aan Call of Duty, GTA V, PUBG).
Ga je overklokken?
Nee dit ben ik niet van plan, misschien de instelling op gaming zetten maar niet heftig overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al gekeken naar componenten die mij geschikt lijken voor de computer. Mijn enige vraag is of deze componenten bij elkaar passen (heb al op parts picker gekeken hier waren geen complicaties te zien). En of de gekozen componenten de juiste zijn voor de toekomst en mijn eisen.
Hieronder de componenten waar ik mijn computer mee wil gaan bouwen:
Alvast bedankt voor de feedback, het advies of de opmerkingen.
Het nieuwe systeem gaat voornamelijk gebruikt worden om te gamen en daarbij voor het gebruik van de studie (applicatie ontwikkeling).
Wat mag het systeem gaan kosten?
De kosten voor het systeem staan niet vast (tussen de €1000 en €1500), een eis is dat het systeem enige tijd mee moet gaan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niks wat ik meeneem vanuit een andere computer dus alles wat vereist is heb ik nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een bepaalt merk als de prestatie van het product maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De enigste eis is dat de computer gebruikt kan worden om games te spelen (denk aan Call of Duty, GTA V, PUBG).
Ga je overklokken?
Nee dit ben ik niet van plan, misschien de instelling op gaming zetten maar niet heftig overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al gekeken naar componenten die mij geschikt lijken voor de computer. Mijn enige vraag is of deze componenten bij elkaar passen (heb al op parts picker gekeken hier waren geen complicaties te zien). En of de gekozen componenten de juiste zijn voor de toekomst en mijn eisen.
Hieronder de componenten waar ik mijn computer mee wil gaan bouwen:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-8700K Boxed | € 415,05 | € 415,05 |
1 | Moederborden | Asus ROG Strix B360-F Gaming | € 128,57 | € 128,57 |
1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 2060 Super Twin X2 OC | € 399,- | € 399,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterCase MC500P | € 139,15 | € 139,15 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 37,20 | € 37,20 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 67,90 | € 67,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Power Zone 650W | € 109,- | € 109,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 177,90 | € 177,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.473,77 |
Alvast bedankt voor de feedback, het advies of de opmerkingen.