Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

samsung tv blijft updaten

Pagina: 1
Acties:

• gkumar
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 22-06-2020
Ik heb een tv gekocht in 2016 van Firma plattetv.nl.
De tv heeft euro 2100 gekost.
Sinds zondag blijft de tv updaten.‎
het gaat om Suhd tv (ue55js8500) tv doet opeens raar als ik hem aanzet hij blijft updaten.
En als ik de contact box afsluit dan stopt hij met updaten.
Als ik weer hersluit begint de ellende weer.
Zonder de one connect box aangesloten geeft hij geen update aan.
En hoe moet ik dit nu oplossen?

Als iemand een suggestie of oplossing heeft hoor ik graag.

Volgens de richtlijnen van uneto vni een toestel die meer dan 2000 euro kost zal minimaal levenduur van 6 jaar kunnen halen.

Heeft iemand een oplossing voor mij.
Het is niet verstanding om deze weg te gooien of dure reparatie betalen in deze tijden.

Van de verkoper geen hulp tot nu toe ik heb de indruk dat daar hebben ze helbben ze helemaal geen verstand van de producten die ze verkopen.

Deze probleem is een bekende probleem ook in andere landen zoals VK,USA en ook in Nederland.

:-(

• job
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:12
Ik kwam het volgende topic tegen: https://www.avsforum.com/...ues-one-connect-mini.html
Daar staan wat tips. Hoor graag of een van de tips daar je probleem oplost.

• gkumar
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 22-06-2020
Bedankt

deze heb ik ook geprobeert zonder resultaat.

• benbaba
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Er is waarschijnlijk een probleem met de one connect mini, de kabel ervan of in het ergste geval de main bord van de tv zelf. De eerste twee kun je zelf testen door een nieuwe aan te schaffen en eventueel te retourneren als het niets oplost. Het main bord wordt een moeilijker en duurder verhaal. Verder zou je nog kunnen proberen om handmatig de tv up te daten (1550.0) via de usbpoort aan de zijkant van de tv.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True