Ik heb een tv gekocht in 2016 van Firma plattetv.nl.
De tv heeft euro 2100 gekost.
Sinds zondag blijft de tv updaten.
het gaat om Suhd tv (ue55js8500) tv doet opeens raar als ik hem aanzet hij blijft updaten.
En als ik de contact box afsluit dan stopt hij met updaten.
Als ik weer hersluit begint de ellende weer.
Zonder de one connect box aangesloten geeft hij geen update aan.
En hoe moet ik dit nu oplossen?
Als iemand een suggestie of oplossing heeft hoor ik graag.
Volgens de richtlijnen van uneto vni een toestel die meer dan 2000 euro kost zal minimaal levenduur van 6 jaar kunnen halen.
Heeft iemand een oplossing voor mij.
Het is niet verstanding om deze weg te gooien of dure reparatie betalen in deze tijden.
Van de verkoper geen hulp tot nu toe ik heb de indruk dat daar hebben ze helbben ze helemaal geen verstand van de producten die ze verkopen.
Deze probleem is een bekende probleem ook in andere landen zoals VK,USA en ook in Nederland.

De tv heeft euro 2100 gekost.
Sinds zondag blijft de tv updaten.
het gaat om Suhd tv (ue55js8500) tv doet opeens raar als ik hem aanzet hij blijft updaten.
En als ik de contact box afsluit dan stopt hij met updaten.
Als ik weer hersluit begint de ellende weer.
Zonder de one connect box aangesloten geeft hij geen update aan.
En hoe moet ik dit nu oplossen?
Als iemand een suggestie of oplossing heeft hoor ik graag.
Volgens de richtlijnen van uneto vni een toestel die meer dan 2000 euro kost zal minimaal levenduur van 6 jaar kunnen halen.
Heeft iemand een oplossing voor mij.
Het is niet verstanding om deze weg te gooien of dure reparatie betalen in deze tijden.
Van de verkoper geen hulp tot nu toe ik heb de indruk dat daar hebben ze helbben ze helemaal geen verstand van de producten die ze verkopen.
Deze probleem is een bekende probleem ook in andere landen zoals VK,USA en ook in Nederland.