Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Webshop via Shopify

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• vincentvodb
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 16-06 08:44
Dag Tweakers

Deze week belde er een bakker naar mij met de vraag of ik voor zijn winkel een webshop wilde bouwen.
Nu had ik gedacht om dit via Shopify te doen. Zelf heb ik geen ervaring met dit product maar na wat opzoekingswerk lijkt dit wel een leuk pakket te zijn om mee te werken.

Er zal in het eerste levensjaar van de webshop geen gebruik gemaakt worden van Shipping. De klanten zullen zelf hun bestelling moeten afhalen in de winkel.

Is dit mogelijk om via Shopify een soort 'datum selecteer' tool te integreren en kunnen bepaalde datums geblokkeerd worden? De winkel is gesloten op bepaalde dagen dus die dagen zouden dan ook geblokkeerd moeten worden. Idem voor verlofdagen of sluiting van de winkel door andere redenen.
Hier kon ik niks over vinden, iemand die me hier meer kan over vertrellen?

- Ik heb in de Shopify Apps lijst gekeken maar vind ik niet direct een app voor terug.
- Testen lukt niet omdat ik nog geen 'plan' geselecteerd heb
- Via google vond ik terug ergens terug op het forum van Shopify dat het niet mogelijk is om vakantie dagen in te stellen. (https://help.shopify.com/.../shopify-vacation-setting)

Alvast bedankt

[Voor 17% gewijzigd door vincentvodb op 18-06-2020 15:16]

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 03:12

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Want je hebt gezocht op....? Want je hebt welke pagina's aan documentatie doorgenomen? Wat heb je zélf gezocht/gevonden/geprobeerd? Per onze Quickstart zien we hier graag wel in een topicstart terug waar of hoe je dan gezocht hebt.

Die vragen die er staan wanneer je hier een nieuw topic opent staan er natuurlijk niet voor niets:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
En heb je al gedacht over wat je wil wanneer dat niet zou kunnen ("een soort 'datum selecteer' tool [...] integreren" of "datums blokkeren")? Want hier in Softwareontwikkeling hebben we 't wél over zélf ontwikkelen. Als je dan ergens tegenaan loopt en je hebt concrete(!) vragen dan kunnen we je best helpen. Maar als je op zoek bent naar een 'plugin' of iemand die 't voor je gaat moeten programmeren dan zit je hier ook verkeerd (zie: Waar vind ik...? en/of Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!)

[Voor 31% gewijzigd door RobIII op 18-06-2020 15:16]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• HSL
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09-06 15:18
Jahoor, Je hebt er helemaal geen app voor nodig :)

Je kan in Shopify cart notes aanmaken, je kan op de cart pagina gewoon zelf een formuliertje maken met een datum selector, die komt dan als note in de order terecht.

https://shopify.dev/docs/...ce/objects/cart#cart-note

[Voor 8% gewijzigd door HSL op 18-06-2020 16:06]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True