Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bluetooth (Logitech) keyboard issue Windows 10

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22-06 16:31

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Sinds een paar dagen heb ik met grote regelmaat dat ik mijn (vrijwel nieuwe) Logitech K780 niet met mijn laptop kan vinden. Opnieuw via Bluetooth connecten helpt. Soms.

Heeft iemand dit ook? Heeft het wellicht met een Windows 10 update te maken? Ik ben wat dat betreft helemaal up2date.

succes is een keuze

• De Nelis
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:37

De Nelis

en anders maar niet...

Batterijen al vervangen? Als deze leeg raken kunnen dergelijke problemen ook voorkomen.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22-06 16:31

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
De Nelis schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:48:
Batterijen al vervangen? Als deze leeg raken kunnen dergelijke problemen ook voorkomen.
Ja, al gedaan. Maar ze waren nieuw. En de nieuwe batterijen hebben hetzelfde. Het lijkt wel aan de nieuwe Logitech Options software te liggen... :|

succes is een keuze

• Filmong
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 19-06-2020
je moet Unifying-software downloaden

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True