Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

TCP/IP

Pagina: 1
Acties:

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 04:03

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
nieuws: Onderzoekers vinden 19 kwetsbaarheden in tcp-ip-library van veel iot-...

@Tijs Hofmans

Het is TCP/IP (of tcp/ip op Tweakers...), niet tcp-ip. Het is namelijk TCP -over- IP, vandaar de "/" (bij breuken zoals 1/3 zeggen de engelsen "1 over 3").

[Voor 9% gewijzigd door RobIII op 18-06-2020 11:54]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

In paragraaf 2 wordt JSOF genoemd maar pas in paragraaf 3 wordt JSOF geintroduceerd. Daardoor vraag je je bij paragraaf 2 af wie of wat JSOF mag zijn. Ik denk dat het duidelijker is als je eerder uitlegt dat JSOF de ontdekker van de kwetsbaarheid is.

• RodeStabilo
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
In de titel kan ik het nog snappen; wellicht kon de auteur geen / gebruiken als titel omdat het ook in de URL komt. In de tekst kan ik het idd niet verklaren.

• Tijs Hofmans
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:15

Tijs Hofmans

Redacteur
Aangepast, thanks @RobIII! En dat van JSOF is het resultaat van verkeerd ctrlC/ctrlV dus heb ik duidelijker gemaakt.

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Tijs Hofmans schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:04:
Aangepast, thanks @RobIII! En dat van JSOF is het resultaat van verkeerd ctrlC/ctrlV dus heb ik duidelijker gemaakt.
De inleiding is aangepast maar in het artikel staat nog een aantal keer tcp-ip.

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• Tijs Hofmans
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:15

Tijs Hofmans

Redacteur
Kan een cache-dingetje zijn.

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Is nu inderdaad gefixed. :)

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True