There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
In paragraaf 2 wordt JSOF genoemd maar pas in paragraaf 3 wordt JSOF geintroduceerd. Daardoor vraag je je bij paragraaf 2 af wie of wat JSOF mag zijn. Ik denk dat het duidelijker is als je eerder uitlegt dat JSOF de ontdekker van de kwetsbaarheid is.
In de titel kan ik het nog snappen; wellicht kon de auteur geen / gebruiken als titel omdat het ook in de URL komt. In de tekst kan ik het idd niet verklaren.
Aangepast, thanks @RobIII! En dat van JSOF is het resultaat van verkeerd ctrlC/ctrlV dus heb ik duidelijker gemaakt.
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
De inleiding is aangepast maar in het artikel staat nog een aantal keer tcp-ip.TijsZonderH schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:04:
Aangepast, thanks @RobIII! En dat van JSOF is het resultaat van verkeerd ctrlC/ctrlV dus heb ik duidelijker gemaakt.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Kan een cache-dingetje zijn.
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Is nu inderdaad gefixed.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Pagina: 1