Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

24 inch pc gamen monitor 75hz 1ms met lage in put lag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• louai
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 07-01 07:34
Ik zoek een?
24 inch pc gamen monitor 75hz 1ms met lage in put lag .

Wat is je budget?
Max 200 euro, lager dan 200 mag altijd.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral voor gamen 3d shooters zoals Battlefield/Overwatch/call of duty etc

Wat heb je zelf al gevonden?

Acer KG241 Zwart

AOC G2460VQ6 Zwart.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb lang gezocht. maar helaas kan ik niet tot conclusie komen welke monitor daadwerkelijk lage input lag heeft.

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 10:31
https://tweakers.net/moni...f0TqmQp5BfURv5Bo4tXNvkYXw
deze voldoen aan je eisen :)

https://tweakers.net/moni...5ron6K9Q32Fu1Bgf789qwT-kN
en deze zijn tweedehands te koop op tweakers

• louai
Beste 99ruud99,

Daar heb ik ook gezocht, alleen zijn de specs op papier vaak met korreltje zout te nemen. En mij gaat het puur om de input lag. De bedrijven geven wel aan 1 ms, maar is dat daadwerkelijk ook zo?

• Major_ton
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-06 18:36

Major_ton

Shoot!

Input lag en response tijd (grey to grey) zijn niet hetzelfde. Bij een 75Hz paneel schommelt de input lag bij de beste monitoren zo tussen de 8 en 11 ms.

DJI Mavic 2 Pro - DJI Ronin S - Fuji X-Pro1, X-H1, X-T3 - 16mm/1.4 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 50-140mm/2.8 - 7Artisans 7,5mm - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - PS5 - AMD R7 2700X, 32GB DDR4, RTX-2070 - Hyundai Ioniq EV 38,3kW Premium

• D-dark
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 10:43
Ben je voor jouw gebruik niet beter af met een 24 inch 144 Hz monitor?
Wat betreft de lag kan je beter googlen op reviews van de monitor dan de opgegeven specificaties

• benbaba
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Zoals al gezegd zijn input-lag en reactietijd niet hetzelfde. Daarnaast zijn fabrieksopgaves ook via een gunstig / bepaald standaard weergeven en niet heel relevant. Het beste is als de GtG én MPRT pixel reactietijden zijn vermeld. Hierom is het beter om modellen aan te schaffen die ergens gereviewd zijn met fatsoenlijke metingen.

De AOC heeft een input-lag van zo'n 9,5 ms en de Acer met 75Hz is (mij) onbekend. Kortom een aantal monitoren selecteren met jouw criteria en op zoek gaan naar reviews met metingen.

• louai
@Major_ton Major_ton met andere woorden een monitor van rond 140 euro zou veel slechter doen qua input lag?

@D-dark Ik heb eerlijk gezegd niet zo een behoefte aan 144 Hz monitor. 75 Hz is meer dan genoeg.

Ik heb nog geen reviews gevonden, wel oudere reviews van 2018 over AOC monitoren.

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 10:53

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Monitoren vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Harde waren. Ik verhuis dit topic dan ook richting Componenten Aankoopadvies: CEA > CAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• 99ruud99
https://nl.hardware.info/...ming-monitor-januari-2020 kijk misschien hier ook even, dan valt je misschien op dat er nog wel een paar zijn voor onder 200 euro.
Is tweedehands geen betere optie ?

• louai
@99ruud99 dank voor de info. Daar heb ik net een kijkje genomen en kwam de BenQ GL2480 tegen met een score van 5.9 ms. Is dat een geschikte monitor volgens jou?

• 99ruud99
Volgens mij is hij voor gamen prima.
De kijkhoeken en kleurechtheid zijn slecht, maar dat maakt voor jou weinig uit.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True