Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Plots knipperende balk bij sommige zenders

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• superduper
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online
Sinds kort heb ik bij sommige zenders een enorm storende knipperende balk onderin beeld op mijn samsung ue55f8000 LED TV uit eind 2013. Het lijkt met name RTL4, NET5 en History te zijn. Maar het kan ook weer avonden weg zijn en spontaan weer beginnen en ophouden.

Het lijkt erg op een hardware defect, maar we zien het totaal niet als we netflix kijken, of via een andere HDMI input iets spelen. Het hangt ook niet samen met ondertitelfuncties aan/uit.

Ik heb ziggo en kijk via een CI+ module Ik moet nog kijken wat er gebeurd als ik die omwissel met die van een andere TV.

[Video: https://drive.google.com/file/d/10h6pig5mKHycanFZj6oYVZJvIX6PEIc1/view?usp=sharing]

Heeft iemand een idee waar ik dit in zou moeten zoeken?

Alle reacties

• SniperGuy
  • Laatst online: 21:57
Bij de garantieafdeling: het lijkt een technisch defect wat wellicht gerelateerd is aan kleur en/of lichtintensiteit :)
Wellicht een factoryreset het probleem verhelpt, maar goed is het niet

[Voor 23% gewijzigd door SniperGuy op 18-06-2020 09:47]

• superduper
  • Nu online
SniperGuy schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:46:
Bij de garantieafdeling: het lijkt een technisch defect wat wellicht gerelateerd is aan kleur en/of lichtintensiteit :)
Wellicht een factoryreset het probleem verhelpt, maar goed is het niet
ben bang dat er weinig garantie zit op een tv uit 2013... maar ik kan ze idd bellen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True