Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

KODI Mappenstructuur als default view

Pagina: 1
Acties:

• sp_mike
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 04-06 08:29
Ik ben met Kodi aan het prutsen. Heb het geinstalleerd en mijn media toegevoegd. Ik heb bijvoorbeeld veel muziek dvd's. Iedere DVD staat in zijn eigen map. Kodi zoekt daar Thumbnails en info bij maar maakt daar, in mijn geval een zooitje van. Hij vind heel veel niet.
Een voorbeeld is: Mapnaam: "Bruce Springsteen - Live in Hyde park", In die map staan .vob files. Kodi kan daar niet de juiste info bij vinden. wellicht zit dat in mijn opbouw.

Zou mooi zijn als het wel werkt maar ik vind het op zich niet zo'n punt. Als mijn default view gewoon de mappen structuur is, ben ik al blij. Selecteer ik een map, vervolgens afspelen en klaar.

Ben al een tijdje aan het proberen om dat voor elkaar te krijgen, ook een paar skins geprobeerd. Die zien er allemaal mooi uit maar willen vanalles met thumbnails.

Kan ik gewoon default de mappenstructuur instellen? Dus als ik Kodi start zie ik bijvoorbeeld:

Movie
Musicmovie
TV
etc.

Niet meer en niet minder.

• Anoniem: 93986
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Library view uitzetten.

• sp_mike
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 04-06 08:29
Ga ik vanavond gelijk proberen. Thanks

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True