Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp nodig, vaak last van BSOD

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SamIsAGinger
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 18-06-2020
Mijn vraag
...
Hey iedereen,

Ik speel de laatste tijd videogames in mijn vrije tijd en ik programmeer wat. Ik heb alleen de laatste tijd steeds vaker last van een BSOD (Blue Screen of Death) met error code IRQL not less or equal. Ik heb natuurlijka al even geprobeerd te googelen en veel dingen heb ik al geprobeerd, allemaal dingen verifieren, drivers geupdate en al het andere. Toen ik dit aan het doen was zag ik ook dat mijn windows updates niet goed installeerde, ik had namelijk updates uit januari 2020 nog niet geinstalleerd. Ik heb dit toen handmatig geprobeerd te installeren. Elke keer als ik herstarte ging mijn installatie tot 96 % en daarna gaf windows de melding "We couldn't complete the updates. Undoing the changes". Dit was een soort "loop" die niet stopte. Toen ben ik dit gaan fixen en hier ben ik niet tot een oplossing gekomen. Weten jullie hier iets voor?

Groetjes, Sam

Alle reacties

• arvidbeheerder
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20-06 08:57
Wil je het complete start post format even invullen? Dan hebben we meer info om te helpen.

Heb je al geheugen testen gedraaid? Onder welke omstandigheden valt de pc uit? Gebeurt het ook met een minimale opstelling? Bios update? Bios reset? Ik schiet maar wat, mijn glazen bol is wat dof vanochtend ;)

• eheijnen
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 19:16
Misschien interessant om deze eens te doorlopen:
https://support.microsoft...eshoot-blue-screen-errors

Met memtest86 kun je geheugentests draaien zonder dat windows actief is.
Hier kun je de free versie downloaden waarmee je een bootable usb-stick kunt maken.
https://www.memtest86.com/download.htm

[Voor 41% gewijzigd door eheijnen op 18-06-2020 09:38]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True