Klas net in een topic dat iemand z'n spullen bij een "electrodump" haalt. heeft iemand anders hier ervaring mee en weet iemand er eentje in amsterdam (west)
ik weet er wel 1 in oost.... is dat ook goed
beetje ver denk ik. maar kan ik niet gewoon in het telefoonboek zoeken onder electrodump ofzo?Op dinsdag 07 augustus 2001 20:16 schreef Freez het volgende:
Anoniem: 4039
Die roelt dat is 1 van de vetste winkels in NLOp dinsdag 07 augustus 2001 20:16 schreef Freez het volgende:
de enigste electrodump die ik ken in amsterdam is in oost, de andere is in hoorn....
ken er alleen een is oost en in tilburg
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
iemand een adres dan zoek ik het ff op. Maar kdenk dat het toch wel te ver is om met me fietsie af te leggen.Op dinsdag 07 augustus 2001 20:27 schreef victorb het volgende:
[..]
Die roelt dat is 1 van de vetste winkels in NL
In ijmuiden zit er ook eentje... vorig jaar zomer nog geweest... veel interessante dingen vandaan gehaald. Geen id waar, maar het ligt aan de weg naar de boulevard aan je linkerhand. Ze hadden een leggertent aan de rechterkant staan als reclame object.
If it's just us, it seems like an awful waste of space
staat in me eerste post. amsterdam dus. maar heeft niemand een adres? straatnaam is genoegOp dinsdag 07 augustus 2001 20:32 schreef victorb het volgende:
misschien handig om te zeggen in welke plaats je woont
molukkenstraat, in het begin is dat. nummer weet ik niet precies.Op dinsdag 07 augustus 2001 20:30 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
iemand een adres dan zoek ik het ff op. Maar kdenk dat het toch wel te ver is om met me fietsie af te leggen.
das waar victor > het is molukkenstraat, vlakbij de praxis aan de molukkenstraat, staat een groot blauw bord met witte letters op de gevel met electronica dumpOp dinsdag 07 augustus 2001 20:27 schreef victorb het volgende:
[..]
Die roelt dat is 1 van de vetste winkels in NL
WAARSCHUWING de eigenaar houd niet van mensen die alles voor niets willen hebben en bovendien heeft hij een hekel aan mensies die een beetje populair tegen em doen
tis een heel aardige vent, alstie je vertrouwd....
overigens, je kan voor een dichte deur komen, meneer sluit nog weleens iets eerder enzo
Is die dump een beetje te bereiken met OV? Ik heb nog niet me rijbewijs...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
vanaf station muiderpoort de straat richting molukkenstraat in, op de kruising naar rechts, daar de straat in, en dan de 2e (dacht ik) zijstraat aan de rechterkant zit ie dan op de hoek....Op dinsdag 07 augustus 2001 21:04 schreef Demoniac het volgende:
Is die dump een beetje te bereiken met OV? Ik heb nog niet me rijbewijs...
Anoniem: 13308
Da's Juul.
Hij is Hongaar en z'n echte naam is voor ons kaaskoppen niet uit te spreken.
De fan (effe showen weer es..) die hier voor in zit, komt van hem voor een geeltje o.i.d. ...
Hij is Hongaar en z'n echte naam is voor ons kaaskoppen niet uit te spreken.
De fan (effe showen weer es..) die hier voor in zit, komt van hem voor een geeltje o.i.d. ...

damn. hoeveel mm is dat wel niet. Of kan je het betere in cm uitdrukken?
176mm d8 ikOp woensdag 08 augustus 2001 12:02 schreef ajampaniki het volgende:
damn. hoeveel mm is dat wel niet. Of kan je het betere in cm uitdrukken?
Anoniem: 13308
yep,Op woensdag 08 augustus 2001 13:59 schreef Xtuv het volgende:
[..]
176mm d8 ik
exactemento
Waar dan in Tilburg?Op dinsdag 07 augustus 2001 20:30 schreef Super_ik het volgende:
ken er alleen een is oost en in tilburg
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Anoniem: 17747
Dat zou ik ook wel 's willen weten. (gokje: arp - gasstraat ?)Op donderdag 09 augustus 2001 01:37 schreef universal creations het volgende:
[..]
Waar dan in Tilburg?
Anoniem: 4426
Radio Elco in Hoorn idem dito.
Is af en toe wel duur.
In de haven zit Clare, nog een electroboer.
Ja, we hebben er hier wel twee
Is af en toe wel duur.
Euhmmmm, en weet iemand ook zo'n zaak in de omgeving van Steenwijk > Meppel > Zwolle.
Zoek nog een trafo van +/- 14amperé die dan +/- 35 Volt levert
Zoek nog een trafo van +/- 14amperé die dan +/- 35 Volt levert
And The Only One
electroboeren hebben we hier genoeg. Electrodumps nietOp donderdag 09 augustus 2001 17:48 schreef p-kemp het volgende:
Radio Elco in Hoorn idem dito.
Is af en toe wel duur.
Een paar x per jaar worden er op verschillende plekken in Nederland radiomarkten gehouden,met oa 2 hands en nieuwe electronica onderdelen.Mischien iets voor jullie om daar een te kijken.
8 september > radiomarkt veron t'Harde pmt terrein op de Knobbel
22 September > Radio Onderdelen Markt bij ' wegrestaurant de Lichtmis'Het ligt langs de A28, tussen Zwolle en Meppel, bij de afslag Nieuwleusen-Hasselt.
13 Oktober - dag voor de amateur in Apeldoorn in de Amerikahal
3 November >Arriva remise Radio Onderdelen Markt in de Arriva-remise
aan de Wenkebachstraat(op het industrieterrein) van Assen
8 september > radiomarkt veron t'Harde pmt terrein op de Knobbel
22 September > Radio Onderdelen Markt bij ' wegrestaurant de Lichtmis'Het ligt langs de A28, tussen Zwolle en Meppel, bij de afslag Nieuwleusen-Hasselt.
13 Oktober - dag voor de amateur in Apeldoorn in de Amerikahal
3 November >Arriva remise Radio Onderdelen Markt in de Arriva-remise
aan de Wenkebachstraat(op het industrieterrein) van Assen
Soms weet ik het ook niet meer.........
Pagina: 1