Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• CasperM10
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 21-06 10:17
Ik heb een Gigabyte RTX 2070 Super pricewatch: Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G.
Deze heeft een 8 pin en 6 pin power connector. Bij mij PSU zitten 2 6+2 PCI-E connecters bij en nog 1 8pin CPU connector. Ik denk dat ik in de 8pin op de GPU een 6+2 PCI-E moet connecten en in de 6pin connector op de GPU ook een 6+2 PCI-E alleen dan alleen de 6 en de 2 er los bij laten hangen.
Dit is mijn eerste build dus vraag het voor de zekerheid.

Beste antwoord (via CasperM10 op 17-06-2020 21:54)

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

De 8-pin is eps voor je cpu.
De twee 6+2-pin moet je hebben, waarvan je 2 los laat.
(VGA- PCIe) staat er meestal op

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

De 8-pin is eps voor je cpu.
De twee 6+2-pin moet je hebben, waarvan je 2 los laat.
(VGA- PCIe) staat er meestal op

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True