foto via Instagram geplaatst inFB niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack1948
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 15-06-2021
Mijn vraag
...

Hallo ,
Ik plaats in bij Instagram een foto en vink aan dat die ook op FB moet komen. Dan ga ik naar FB en verander privacy in "iedereen " In dit geval tag ik mijn vrouw die ook op foto staat.
Dan komt het , ik zie alles op FB , haar vrienden zien ook de foto vanwege haar tag , maar zij ziet 'm nergens . Ik heb geen idee wat er fout gaat . Graag een tip.

gebruik Safari met Macbook air
...

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Misschien dat ergens op https://www.facebook.com/settings?tab=notifications een vinkje staat over meldingen dat men is getagd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack1948
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 15-06-2021
dat heb ik allemaal gecontroleerd , en haar "vrienden"zien het wel want die reageren allemaal.
En als ik gewoon in FB een foto plaatst dan ziet zij 'm wel getagged of niet

[ Voor 29% gewijzigd door Jack1948 op 17-06-2020 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakernettie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-04-2023
Hallo, ik weet niet hoe ik een topic moet starten op tweakers....
Als een buitenstaander op mijn profiel zoekt op instagram dat afgeschermd is, ziet deze maar 3 berichten genoemd terwijl dat er in werkelijkheid 9 zijn, hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:18

g0tanks

Moderator CSA
tweakernettie schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:09:
Hallo, ik weet niet hoe ik een topic moet starten op tweakers....
Als een buitenstaander op mijn profiel zoekt op instagram dat afgeschermd is, ziet deze maar 3 berichten genoemd terwijl dat er in werkelijkheid 9 zijn, hoe kan dat?
Een topic kan je aanmaken als je binnen een subforum op 'Nieuw topic' klikt. Dat is een blauwe knop rechtsbovenin in je scherm.

Aangezien je reactie verder niks te maken heeft met de originele vraag gaat dit topic op slot. Voel je vrij een eigen topic aan te maken waarin je ook aangeeft waar je al op hebt gezocht.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Dit topic is gesloten.