Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote buismotoren topic...

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

• Mark-V
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22-05 18:50
Goedenavond,

Er is vrij weinig te vinden op internet over buismotoren. Telkens kom je terug op o.a. somfy.

Wie heeft goede vergelijkingen? Ervaringen? Informatie.
Hoe verhouden de aliexpress motoren zich?
Wat is de aliexpres variant van de somfy?
Waar staan de echte specs?
Hoe is de geluidsproductie?
Merken als Dooya, Zemismart, Yidi, Casaya, etc.?

Een goede gedetailleerde vergelijking op alles, aansluitmogelijkheden, snelheid, geluid, protocol, etc?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen / tips etc.

Mvg,

Mark :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:51

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

@Mark-V is het je bedoeling om een "verzamel topic" te starten zoals de titel impliceert?
Of wil je een vraag droppen?

In het eerste geval: zou je de topic start dan drastisch uit willen breiden.. ;)

Wise enough to play the fool

• Mark-V
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22-05 18:50
teacher schreef op zondag 21 juni 2020 @ 21:14:
@Mark-V is het je bedoeling om een "verzamel topic" te starten zoals de titel impliceert?
Of wil je een vraag droppen?

In het eerste geval: zou je de topic start dan drastisch uit willen breiden.. ;)
Goedemorgen,

Excuus voor de latere reactie, dit i.v.m. afstuderen op dit moment.
Ik denk dat een verzamel topic een hele goede zou zijn en die heb ik inderdaad in de vorm van een vraag gesteld. Wat ik veelal zie is gewoon geen duidelijke informatie over de verschillende motoren, met name degene van de wel bekende sites.

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:51

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dan stel ik voor dat je, op een later moment, dat verzameltopic maakt. :Y
Deze gaat dan dicht.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True