Toon posts:

Tombraider the last Revelation op Steam.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bolletje112
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 19-06-2020
Mijn vraag Tombraider the last Revelation bij Steam start niet op. Krijg een zwart beeld met boven een witte balk..
...

Relevante software en hardware die ik gebruik is de PS4 controller.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is wat aanwijzingen opgevolgd vanuit het Steam forum maar het engels lezen gaat me niet meer zo goed af. Misschien kan iemand me helpen?
...

Alle reacties

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
@Bolletje112 Het is wel handig als je even vertelt wat voor software je gebruikt, zoals welke Windows. Heb je je video-drivers al eens bijgewerkt naar de laatste versie? Is Windows up-to-date? Heb je het spel al eens opnieuw geïnstalleerd?

Probeer je antwoorden zo volledig mogelijk te geven.

My Filters: /https\:\/\/tweakers.net\/i\/.*\/1280x400\/.*\/i\/[0-9]{10}/$image,domain=tweakers.net

• Snake
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 02:05

Snake

Los Angeles, CA, USA

Welke versie van Windows?

Nu moet ik zeggen, The Last Revelation en Chronicles werken echt niet goed op de laatste versie van Windows 10.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Bolletje112
Ik gebruik Windows 10, m'n videodrivers heb ik niet bijgewerkt. Ik ben 68 jaar dus van al die dingen heb ik geen verstand, wel heb ik het spel al opnieuw geïnstalleerd maar ook dan doet ie niets. Bij Steam hebben heel veel gamers last van dit euvel.
Daar wordt geadviseerd om Alt+Ctrl+Canc in te drukken maar waar zit Canc???????
Misschien weten jullie dat????
O en alle andere TombRaiders doen het wel.

[Voor 5% gewijzigd door Bolletje112 op 17-06-2020 20:14]

• u34186
  • Niet online
@Bolletje112 Heb je een linkje naar dat artikel voor de context?

Wat ik wel tegenkom is dat het spel in niet-fullscreen modus (een venster dus) spelen werkt. Je kunt ook proberen de exe (tr4.exe?) in te stellen op een lagere compatibiliteitsmodus. Deze zou je moeten kunnen vinden in C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Tomb Raider (IV) The Last Revelation\.
Klik daar met rechts op en kies eigenschappen. Op het tabblad compatibiliteit kun je een oudere Windows-versie kiezen.

Dit komt van deze post: https://steamcommunity.co...582/#c1640915206495511963

Verderop wordt gesproken over DgVoodoo_2 maar daar kan ik je ook niet goed mee helpen. Dat zul je echt zelf even uit moeten vinden dan wel dat wellicht iemand anders hier op GoT je daarmee kan helpen.

My Filters: /https\:\/\/tweakers.net\/i\/.*\/1280x400\/.*\/i\/[0-9]{10}/$image,domain=tweakers.net

• Bolletje112
Ron heeft Tomb Raider: The Last Revelation 6 jun om 18:06
Game not starts? Here is the Solution
I had this problem also in Tomb Raider II and III and here is how to solve starting game issues, this works in 2020 - First time (of each new day) you launch the game, it shows you like it started but nothing happens, the game is indeed running in background, so, press Alt+Ctrl+Canc to open task manager, select tomb4.exe and manually terminate it, then return to Steam and try to launch the game again, this time the game will run properly, in case, in the same day, you close your Steam client you have to disconnect or reboot your system to be able to play again, if you just closed the game and your Steam client is still open you can just launch the game again and it will always works now. :lunar2019coolpig:

Bedoel je deze link ?En zal vanavond zeker jouw advies opvolgen dank je wel.

• u34186
  • Niet online
@Bolletje112 Hoe ik het daar lees is dat hij zegt dat het spel de eerste keer opstarten, na elke reboot, altijd vastloopt. Je moet dan tomb4.exe killen via de Taakbeheer (Ctrl+Alt+Delete dus ;)) en dan het spel opnieuw starten. Dit moet je dus na elke reboot van de computer doen.

Probeer het maar eens uit, wellicht dat het helpt.

edit:
Via Google denk ik, trouwens, dat Alt+Ctrl+Canc uit het Italiaans komt. ;)

[Voor 11% gewijzigd door u34186 op 18-06-2020 22:02]

• Bolletje112
Oké harstikke bedankt voor de moeite.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee