Beste Tweakers,
Mijn vraag:
- Heeft iemand ervaring of verstand van receivers welke niet meer functioneren/reageren op stroom. Display laat niks zien, standby modus werkt niet, ARC stuurt niks meer door, geen geluiden, geen lampen die branden, helemaal niks reageert.
Enige optie die ik zie is reparatie. Tenzij iemand nog tips heeft over wat het kan zijn en hoe te voorkomen in de toekomst.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- receiver is voorzien van laatste software update voor het defect.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Alternatieve stroomkabel zonder resultaat;
- Alle stekkers eruit gehaald behalve de voeding;
- receiver zette ik altijd uit met een stroom schakelaar en stond dus nooit op standby maar altijd aan of uit (ik denk dat de receiver dit uiteindelijk heeft doen begeven).
Graag advies
Mijn vraag:
- Heeft iemand ervaring of verstand van receivers welke niet meer functioneren/reageren op stroom. Display laat niks zien, standby modus werkt niet, ARC stuurt niks meer door, geen geluiden, geen lampen die branden, helemaal niks reageert.
Enige optie die ik zie is reparatie. Tenzij iemand nog tips heeft over wat het kan zijn en hoe te voorkomen in de toekomst.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- receiver is voorzien van laatste software update voor het defect.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Alternatieve stroomkabel zonder resultaat;
- Alle stekkers eruit gehaald behalve de voeding;
- receiver zette ik altijd uit met een stroom schakelaar en stond dus nooit op standby maar altijd aan of uit (ik denk dat de receiver dit uiteindelijk heeft doen begeven).
Graag advies
[ Voor 6% gewijzigd door Tidir op 17-06-2020 16:53 ]