Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wordpress + Elementor probleem met indeling kleine schermen

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Vraag

• Nonick6
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 01-04 14:01
Hallo!

Ik ben voor een familielid een webshop aan het maken met wordpress en elementor, *snip*

Het probleem is dat de bovenste twee vakken bij een kleiner scherm niet onder elkaar maar 1 achter de ander komen te staan. De titels staan ook raar.

Ik heb al van alles geprobeerd met custom css maar het lijkt niet te lukken. Er zijn vast mensen hier die direct kunnen aanwijzen wat ik verkeerd doe ;)

Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten,

Tom

[Voor 2% gewijzigd door Creepy op 17-06-2020 20:56. Reden: url spam]

Alle reacties

• DJMaze
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Die site wil niet eens laden bij mij.
Heb je al iets als Magento, Litespeed, mijnwebwinkel etc. geprobeerd?
P.s. druq doet het ook niet.

[Voor 12% gewijzigd door DJMaze op 17-06-2020 19:24]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• Creepy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:09

Creepy

Moderator Devschuur®

Tactical Espionage Splatterer

Dus wat heb je zelf al geprobeerd om dat op te lossen? Nog helemaal niks? We zijn hier nog steeds geen helpdesk he ;) De URL heb ik uit je post gehaald en zou ook niet nodig moeten zijn als je wat voorbeeld code zou geven met eventueel een screenshot of een codepen ofzo.

[Voor 39% gewijzigd door Creepy op 17-06-2020 20:58]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have star problems" --Kevlin Henney

• Nonick6
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 01-04 14:01
Oke bedankt voor de vriendelijkheid zeg.. ik zoek wel verder.

• Creepy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:09

Creepy

Moderator Devschuur®

Tactical Espionage Splatterer

Ok, dan niet.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have star problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True