Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Logitech z5500 aansluiten TV met soundbar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• harjanD
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 16-06 22:50
Ik zit te twijfelen tussen de Philips 65OLED854 en de 65OLED934. Nu wordt de philips 65OLED934 geleverd met een B&W soundbar. Ik ben van plan mijn Logitech z5500 gewoon weer op mijn nieuwe tv aan te sluiten.
Nu vroeg ik mij af of de soundbar die bij de philips 65OLED934 zit een meerwaarde zal bieden in combinatie met de z5500, nauwelijks verschil zal maken of de kwaliteit van het geluid negatief zal beïnvloeden?

Het heeft voornamelijk betrekking bij het kijken naar films, Netflix en films.

Ik heb al wat op Google rondgezocht maar nog niks kunnen vinden over mensen met een soortgelijke setup.

En zal de philips 65OLED934 een meerwaarde bieden ten opzichte van de philips 65OLED854, als er geen soundbar bij zou zitten?

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 12:40

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Mijns inziens neem je de versie met B&W Sound Bar indien je geen extra speakers hebt of dat de externe speakers van mindere kwaliteit zijn dan de geïntegreerde B&W Sound Bar. Ik zou nooit beide tegelijkertijd gebruiken. Of je sluit van de Z-5500 alleen de rear speakers aan. Front sectie zou ik niet dubbel gebruiken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True