Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oculus rift S laptop videokaart(gtx 1650)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• iLeo
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 26-10-2020
Dag,

Voor school heb ik een laptop nodig met:
16gb ram
intel core i7

Zelf zou ik ook graag er vr op kunnen spelen. Ik wil er een oculus rift s kopen. Bij de minimum specs van laptop videokaart staat een gtx 1060. En natuurlijk een displayport of een usb-c. Alleen heb ik dus de vraag of ik met een gtx 1650 (notebook) vr kan spelen met mijn oculus rift s... Want de gtx 1060 heeft wel meer clock speed.

Alvast bedankt voor je tijd!

Alle reacties

• hjkv
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23:57
Goed verhaal. Ga de vragen die al in het topicstart template stonden maar beantwoorden.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True