Geluid onder windows harder dan toegestaan ?

Pagina: 1
Acties:

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:12

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik heb al gezocht.. Niks gevonden maar dit lijkt me toch de juiste oplossing voor mijn probleem.

Ik heb een sb5.1 met digi/out en hang daar altijd mijn mini disk aan en neem daar van alles mee op.
Nu vind ik dat het geluid wat die dan produceert behoorlijk aan de lage kant. Als ik analoog opneem is het veel harder maar natuurlijk minder mooi. Ik heb onder Windows alle volume knoppen op max gezet maar nog is het eigenlijk niks.

Is er niet een mogelijkheid om het nog harder te zetten dan onder Windows. Het gaat alleen om het digitale signaal dat harder moet zijn ! Bedankt

http://www.xbmcfreak.nl/

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Je versterker er tussen hangen ?

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Op mijn sony minidisk kan ik ook het opnamevolume instellen, misschien heb jij die optie ook

Ik zal wel ff testen hoe het bij mij is, heb namelijk nog nooit digitaal opgenomen (komt omdat ik alleen maar opneem van mengpaneel)

[edit] Ok mijn digitale uitgang neemt harder op dan analoog iniedergeval.(beide gevallen alle afspeelvolumes op maximaal) Met analoog nam ik eigenlijk precies goede volume op met digitaal deed het al pijn aan mijn oren. Gekke is dat met andere pc als ik analoog opneem (met volume op max) dat mijn trommelvliesjes letterlijk kapot gaan. Maar anyway, heb mijn test gedaan met een terratec dmx xfire 1024 en een sony mzr-90 portable MD

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
je zet gewoon opt in op +10 dB ofzo... klaar

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV