zeelandnePt ...
Ja het staat in de overeenkomst, onder FUP... maar aangezien men die nogal eens tussentijds aanpast, zonder verdere mededeling, enkel een mailtje dat de nieuwe versie op hun site staat, ben ik de draad een beetje kwijt.
Ik heb ook helemaal niet zoveel verplaatst, en ook heb ik geen waarschuwing ontvangen bij overschrijding van limiet en fup.
Al sinds november vorig jaar heb ik doorlopend klachten, de verbinding valt bij vochtig weer 10-20x per etmaal 5 minuten weg. In juli, na 8 maanden klagen, is er een man met een metertje gekomen, die heeft vastgesteld dat er een 'spike' in de kabel zat tussen het woonhuis en de openbare weg. Die heeft ie opgegraven, toen bleek dat de kabel helemaal zwart was van binne, door ingedrongen vocht. dit moet nog verholpen worden. De kabelmaatschapij is onafhankelijk van de provider, dus het gaat nog lang duren.
Ik ben hierdoor gedwongen een d/l manager te gebruiken. En het kan dus zijn dat deze een extra duit in het zakje doet, maar zoveel kan het nooit geweest zijn.
Ik moet er wel ff bijzeggen dat het deze keer bij drijgen is gebleven, omdat ik gelijk mijn advocaat ingeschakeld heb, die wat briefjes afgevuurd heeft.