Simuleren is geen vervanging voor nadenken
Vraag
Alle reacties
            Het is verholpen inmiddels

Verwijderd
Wellicht leuk te vermelden hoe of waarmeeJLmorca schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 10:48:
Het is verholpen inmiddels
            Idd Vector 
copy paste van degene die mij de tip gaf:
Dat jouw Dune geen toegang krijgt zou kunnen komen als die via oude Samba verbinding maakt.
Mijn schoon vader had dit met zijn Popcorn A400 na een update van Windows 10, die schakelt Samba 1 of zoiets namelijk uit omdat dat niet helemaal veilig meer is meen ik.
Als je naar configuratiescherm gaat, programma’s en onderdelen verwijderen, kun je links kiezen voor Windows onderdelen in- of uitschakelen. -> daar moet iets staat van ‘Ondersteuning voor SMB 1.0/CIFs voor delen.....’
Toen deed de dune het.
Windows had geen goed IP aangemaakt met installeren.
Na een nieuwe ip aan te laten wijzen deed update het opeens ook btw
                    copy paste van degene die mij de tip gaf:
Dat jouw Dune geen toegang krijgt zou kunnen komen als die via oude Samba verbinding maakt.
Mijn schoon vader had dit met zijn Popcorn A400 na een update van Windows 10, die schakelt Samba 1 of zoiets namelijk uit omdat dat niet helemaal veilig meer is meen ik.
Als je naar configuratiescherm gaat, programma’s en onderdelen verwijderen, kun je links kiezen voor Windows onderdelen in- of uitschakelen. -> daar moet iets staat van ‘Ondersteuning voor SMB 1.0/CIFs voor delen.....’
Toen deed de dune het.
Windows had geen goed IP aangemaakt met installeren.
Na een nieuwe ip aan te laten wijzen deed update het opeens ook btw