Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Nverbeek
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 22-05 09:18
hallo

Ik zit met smacht te wachten op de Phillips the one 65pus8505!

Hij is bij coolblue.nl al verkrijgbaar voor 1200,-
De 65pus7304 is nu voor 770 euro te koop.

Graag zou ik willen weten wat te doen? Is het verschil zo groot dat 500 euro meerprijs jet waard is?

Heeft die 8505 de nieuwe P5 chip? Hij heeft 50 nits meer dan de 7304.

Graag advies

Acties:
  • +1Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Opvolgers zijn rond en tijdens de launch periode nooit hun meerprijs waard. De verschillen zijn te klein. De 8505 heeft als 'extra' een breed kleurenbereik voor hdr gekregen, maar komt nog steeds dimming en helderheid te kort. Wellicht ook een update in SoC en RAM voor Android. De P5 beeldprocessor lijkt gelijk.

Dat prijsverschil is het zeker niet waard. Voor het geld van de 2020-variant heb je veel betere FALD tv's. De 7304 is al niet bepaald scherp geprijsd t.o.v de concurrentie, laat staan zijn opvolger.

• Nverbeek
Oke bedankt! En hoe erg is de 65 inch 7304 met het IPS paneel?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Erg? De gebruikelijke plus- en minpunten van een budget IPS tv. Overdag prima, maar met weinig licht en in het donker matig. LG biedt met de UM7-serie goedkopere en gelijkwaardige IPS tv's. Voor VA zie de RU80 waarbij je door het 120Hz paneel niet inboet op motion (reactietijd), maar enkel op kijkhoek. Contrast, zwartwaarde en donkere kamer/scène prestatie zal veel beter zijn. Android-apps en Ambilight laat je met beide opties wel vallen. Keuzes.

• Nverbeek
Oke, ik heb nu een 55 samsung 6000 serie. Ik heb mijn hele huis Philips hue. De ambilight is een must. Dus het moet een philips worden. Alvast bedankt voor de info

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit mag eerder naar CEA, omdat het aankoopadvies betreft. Ik verplaats je even.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True