Ik zoek een?
Om onze speakers (teufel ultima 40) in de woonkamer te kunnen gebruiken ben ik op zoek naar een nieuwe stereo receiver. Ik had tot voor kort een Yamaha R-S202D die aan mijn eisen voldeed, echter heb ik tot drie keer toe het toestel opgestuurd omdat ik de radiozenders steeds opnieuw moest instellen. Uiteindelijk heb ik mijn geld retour gekregen en ben ik dus opzoek naar een alternatief.
Eisen:
- 2.0 systeem
- Bluetooth
- FM-radio
- Voldoende vermogen voor de Teufel-speakers
Optioneel:
- Airplay
- DAB+
- Internet radio
Wat is je budget?
Ik heb 200 euro teruggekregen voor de Yamaha, daar wil ik nog wel wat (100 euro) bijleggen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Radio te luisteren
TV er op aan te sluiten (analoge aansluiting, niet via HDMI)
Bluetooth audio af te spelen (iPhone, iPad, Nokia)
Wat heb je zelf al gevonden?
Hoewel ik zeer tevreden ben over de afwikkeling van de problemen met Yamaha, misschien toch maar voor een ander merk kiezen.
In mijn zoektocht kwam ik onder andere de Pioneer SX-10AE-S en Onkyo TX-8220-S tegen. Die laatste staat hier voor 280 euro aangeboden, maar op andere sites kost die +/- 400 euro.
Zijn dit goede toestellen, of zijn er betere alternatieven?
Welke vragen heb je hier nog over?
/
Om onze speakers (teufel ultima 40) in de woonkamer te kunnen gebruiken ben ik op zoek naar een nieuwe stereo receiver. Ik had tot voor kort een Yamaha R-S202D die aan mijn eisen voldeed, echter heb ik tot drie keer toe het toestel opgestuurd omdat ik de radiozenders steeds opnieuw moest instellen. Uiteindelijk heb ik mijn geld retour gekregen en ben ik dus opzoek naar een alternatief.
Eisen:
- 2.0 systeem
- Bluetooth
- FM-radio
- Voldoende vermogen voor de Teufel-speakers
Optioneel:
- Airplay
- DAB+
- Internet radio
Wat is je budget?
Ik heb 200 euro teruggekregen voor de Yamaha, daar wil ik nog wel wat (100 euro) bijleggen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Radio te luisteren
TV er op aan te sluiten (analoge aansluiting, niet via HDMI)
Bluetooth audio af te spelen (iPhone, iPad, Nokia)
Wat heb je zelf al gevonden?
Hoewel ik zeer tevreden ben over de afwikkeling van de problemen met Yamaha, misschien toch maar voor een ander merk kiezen.
In mijn zoektocht kwam ik onder andere de Pioneer SX-10AE-S en Onkyo TX-8220-S tegen. Die laatste staat hier voor 280 euro aangeboden, maar op andere sites kost die +/- 400 euro.
Zijn dit goede toestellen, of zijn er betere alternatieven?
Welke vragen heb je hier nog over?
/