ik heb via chello(a2000) een internet aansluiting. Heb 3 pc's en die hebben altijd naar behoren gedraait in een netwerk met een hub er tussen. nu was het lastig dat telkens als m'n broer het internet op wou dat mijn pc(server) aan moest staan. dus heb ik een zyxel prestige310 dsl/cable router aangeschaft. Na dagen prutsen had ik eindelijk verbinding met internet. gister een nieuwe firmware update gedaan (firmware v3.23(M.01) 29/03/2001) en gooit de instellingen terug op default. Toen begon de elende. kreeg na het herplaatsen van het mac adres (dat bij chello geregistreerd staat als zijnde voor m'n internet aansluiting)in de router op geen een pc meer internet.
instellingen aagepast. Maar niks helpt. er
zitten zoveel instellingen op dat ding. wie kan mij duidelijk beschrijven wat ik zoal in moet stellen ?? die config tools en internet wizzards werken ook niet zoals het moet (of ik heb wat fout gedaan, maar heb al verscheidende keren de default config herladen en op nieuw begonnen met configureren.
nu maar eenvoudig via 1pc en 3com netwerk kaartje gaan internetten, maar dat is ook niet alles.
mvg,
wibo
instellingen aagepast. Maar niks helpt. er
zitten zoveel instellingen op dat ding. wie kan mij duidelijk beschrijven wat ik zoal in moet stellen ?? die config tools en internet wizzards werken ook niet zoals het moet (of ik heb wat fout gedaan, maar heb al verscheidende keren de default config herladen en op nieuw begonnen met configureren.
nu maar eenvoudig via 1pc en 3com netwerk kaartje gaan internetten, maar dat is ook niet alles.
mvg,
wibo