Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na 10 jaar ben ik aan een nieuwe pc toe en ik wil er graag weer even lang mee doen. Ik ben grafisch ontwerper en wil dus stevig te keer kunnen gaan in Photoshop, Illustrator, Cinema 4D (voor stills). Daarnaast heb ik wat games in te halen. Speel graag shooters met een verhaal à la Deus Ex, Far Cry, Dishonored...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil onder de 2000 euro blijven voor het systeem zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Acer Nitro XV272UP gekocht (2560 x 1440)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De onderdelen die ik al gekozen heb mikken vooral op wat stilte bij normaal gebruik en flink wat horsepower.
Ga je overklokken?
Nee, ben ik niet van plan en ook niet beslagen in.
Wat verwacht je van ons?
Ik had graag wat second opinions over deze configuratie. Ik heb een systeem samengesteld bij Alternate dat mij ok lijkt. Gebouwd rond de AMD Ryzen 9 3900X .
Later zal ik allicht wel eens een nieuwe videokaart kopen en het geheugen wat opdrijven.
Ik weet niet of het moederbord ideaal is? Wil gewoon dat de videokaart en de EVO 970 er in passen en dat ik nog twee geheugenbanken vrij heb.
Moesten jullie hier graten in zien dan hoor ik het graag. Alvast bedankt.
Na 10 jaar ben ik aan een nieuwe pc toe en ik wil er graag weer even lang mee doen. Ik ben grafisch ontwerper en wil dus stevig te keer kunnen gaan in Photoshop, Illustrator, Cinema 4D (voor stills). Daarnaast heb ik wat games in te halen. Speel graag shooters met een verhaal à la Deus Ex, Far Cry, Dishonored...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil onder de 2000 euro blijven voor het systeem zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Acer Nitro XV272UP gekocht (2560 x 1440)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De onderdelen die ik al gekozen heb mikken vooral op wat stilte bij normaal gebruik en flink wat horsepower.
Ga je overklokken?
Nee, ben ik niet van plan en ook niet beslagen in.
Wat verwacht je van ons?
Ik had graag wat second opinions over deze configuratie. Ik heb een systeem samengesteld bij Alternate dat mij ok lijkt. Gebouwd rond de AMD Ryzen 9 3900X .
Later zal ik allicht wel eens een nieuwe videokaart kopen en het geheugen wat opdrijven.
Ik weet niet of het moederbord ideaal is? Wil gewoon dat de videokaart en de EVO 970 er in passen en dat ik nog twee geheugenbanken vrij heb.
Moesten jullie hier graten in zien dan hoor ik het graag. Alvast bedankt.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 448,- | € 448,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-F Gaming | € 117,90 | € 117,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 WindForce 2X 8G (rev 3.0) | € 450,- | € 450,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R5 Zwart | € 111,75 | € 111,75 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Kotetsu Mark II | € 34,47 | € 34,47 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Optische drives | Asus DRW-24D5MT (bulk) | € 13,95 | € 13,95 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 QVO 1TB | € 100,66 | € 100,66 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 177,- | € 177,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.665,68 | ||
[ Voor 50% gewijzigd door Stefan De Pauw op 17-06-2020 09:29 ]