Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mobiel posten van videolinks omslachtig [video][/]

Pagina: 1
Acties:

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Topicstarter
Het zal geen prioriteit hebben ;), maar ik vind het posten van videolinks op een mobiel device erg onhandig, met de nieuwe interface.

In <portrait> is de optie sowieso 'hidden', in <landscape> verdwijnt de menuknop achter een frame.

Dat kan handiger, of niet?

Misschien een 'duale' kip, waarbij je een 'floating' knop krijgt waarmee je kun kiezen voor 'foto of video'?

Ik hoor wel wat het wordt. :P

KTXBYE

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 01:33

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

custom css snippet: Volledige RML toolbar / editor in reactieveld en quickrep...

Ik gebruik deze, en ik kan op portait gewoon scrollen door de knoppenbalk :)

Waar ga je heen?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True