Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Google Assistent commando's en Denon X3400H

Pagina: 1
Acties:

• HellBeast
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 12:23
Ik heb een Denon X3400H en een Google Nest Hub. D.m.v. mijn HEOS account heb ik mijn versterker gekoppeld aan Google Home. Ik kan nu muziek afspelen op mijn Denon met spraak commando's, alleen moet ik dat in 3 losse commando's doen.

1. Ok Google, versterker aan
2. Ok Google, speel Queen op spotify
3. Ok Google, speel op versterker.

Welke combinatie ik ook probeer, ik krijg het niet in 1 (of zelfs 2) commando's voor elkaar. Als ik spotify met "versterker" combineer, dan zegt hij altijd dat hij hiermee niet kan helpen. Aanzetten moet ook met een los commando. Is er iemand die betere commando's weet?

Beauty is in the eye of the beerholder

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True