Hail to the king baby!
Ehm, is het niet beter als je hem naar buiten laat blazen?
aan de zijkanten zitten genoeg luchtgaatjes voor ventilatie dus hij kan alle lucht goed kwijt...
Hail to the king baby!
jezus wat een ding, ik dacht dat ik stoer was met mijn 8 poorts svec switch....
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
Op dinsdag 07 augustus 2001 19:45 schreef Wannapuf het volgende:
Ehm, is het niet beter als je hem naar buiten laat blazen?
O, ja ... coole
ik heb nog wel een fannetje > is 242 Watts radiaalfan uit een magnetron:) dat ding roelt bestwel:) ofwel w00000000000000000000000000000000t
trouwens > dat ding blaast hier net bijna victorb het raam uit
trouwens > dat ding blaast hier net bijna victorb het raam uit
Verwijderd
Moet je deze eens zienOp dinsdag 07 augustus 2001 19:56 schreef qrazi het volgende:
jezus wat een ding, ik dacht dat ik stoer was met mijn 8 poorts svec switch....

Jammer dat 'ie niet werkte, is voor TokenRing
hebbie die tokenringdinges nog???
ik heb een shitload aan tokenringkaartjes
maybe deal mogenlijk?
ik heb een shitload aan tokenringkaartjes
maybe deal mogenlijk?
Kep hier ook nog wel een TokenRing PCMCIA netwerk kaartje liggen. Tis een IBM auto 16/4.
Misschien zo toch nog leuk netwerkje te bouwen...
Misschien zo toch nog leuk netwerkje te bouwen...
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
aan de zijkant van de hub zitten allemaal gaatjes dus kan ie alle lucht die ik erin blaast met gemak kwijt.
Hij blaast nu gedeeltelijk rechtstreeks op de voeding, en die werd heel warm en dan werd de complete ijzeren onderplaat ook erg warm.
Ik heb hem trouwens gratis, aangezien hij met het oude papst fannetje heel erg veel geluid maakte hoefde ik er niets voor te betalen. mooi meegenomen.
Hij blaast nu gedeeltelijk rechtstreeks op de voeding, en die werd heel warm en dan werd de complete ijzeren onderplaat ook erg warm.
Ik heb hem trouwens gratis, aangezien hij met het oude papst fannetje heel erg veel geluid maakte hoefde ik er niets voor te betalen. mooi meegenomen.
Hail to the king baby!
maakt toch ook niet uit dat die lucht nou wel of niet weg kan?! Eerst zat er een kleinere fan op (standaard) en nu een grotere.
De hub in kwestie is toch niet overgeklokt ofzo, dat je nu meer warmte kwijt moet raken?
Mooi ding trouwens
De hub in kwestie is toch niet overgeklokt ofzo, dat je nu meer warmte kwijt moet raken?
Mooi ding trouwens
Wat maakt het uit dat ie kapot is, ik zou hem alleen al op mn kamer zetten omdat ie er kewl uitzietOp dinsdag 07 augustus 2001 20:55 schreef Hdez het volgende:
[..]
Moet je deze eens zien
[afbeelding]
Jammer dat 'ie niet werkte, is voor TokenRing
Alle proemn in n drek
Hij is niet overgeklokt (kan ook niet) , maar ik heb hem een weekje zonder fan gebruikt en toen werd de bodem plaat een 40-45? gradenOp dinsdag 07 augustus 2001 22:40 schreef De_Truffel het volgende:
maakt toch ook niet uit dat die lucht nou wel of niet weg kan?! Eerst zat er een kleinere fan op (standaard) en nu een grotere.
Mooi ding trouwens
Hail to the king baby!
Zo, ik denk dat ik de mijne ook ga modden 
Ik gebruik het voor lanparty
Ik gebruik het voor lanparty
Pagina: 1