Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unreal32
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 05-02-2021
Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Ik ben op dit moment bezig met het inrichten van een VPN voor mijn gebruikers via virtual box. Ik heb de VPN ingesteld maar ik wil checken of ik alles goed heb gedaan en of het werkt. Nou heb ik wat mensen gevraagd en op internet gezocht hoe en wat maar ik kan hier niks over vinden. Dit is dus mijn laatste hoop :')

Kan iemand van jullie me dus helpen bij het checken of mijn VPN goed is ingesteld?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernard038
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:18
HoiHoi,

Je geeft wat weinig informatie, maar volgens mij is de meest effectieve manier om te checken of je kan inloggen op een VPN, is een PC pakken, je smartphone als accesspoint gebruiken en daadwerkelijk inloggen via dit VPN. Als het werkt heb je alles goed ingesteld, als 't niet werkt, heb je een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikesem
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 08-07-2020
Hoi,

je zit geloof ik in een virtuele omgeving

zo ja ,dan kan je in principe een VPN inrichten in de Pfsense

Ik weet niet 100% of dat klopt

Ik luister mee

[ Voor 13% gewijzigd door mikesem op 16-06-2020 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:28
Vraag het na bij je systeembeheerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:18

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

unreal32 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:17:
Kan iemand van jullie me dus helpen bij het checken of mijn VPN goed is ingesteld?
Begin eens met duidelijk uitleggen wat en hoe je zaken nu ingesteld hebt... :)

Welke software, welke instellingen, etc. Geef daarbij ook aan waarom je twijfelt of het werkt, dat kun je toch eenvoudig testen?

Kijk ook even goed naar Het algemeen beleid #quickstart., zoals mijn collega uit het PNS subforum al eerder aangaf.

[ Voor 15% gewijzigd door Question Mark op 17-06-2020 21:18 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B