Laptop: Asus TUF FX505DD R5 3550H GTX1050
Voordat je me zegt dat ik naar google moet kijken, zijn er veel verschillende mogelijkheden, en heb ik die poging al geprobeerd. Voordat ik naar die mogelijkheden kijk, wil ik specifiek weten waar het probleem ligt.
BSOD zegt dan dat Thread vastzit in het apparaatstuurprogramma. Andere info vond ik in het logboek:
BugcheckCode 234
BugcheckParameter1 0xffff988a7fe1a080
BugcheckParameter2 0x0
BugcheckParameter3 0x0
BugcheckParameter4 0x0
SleepInProgress 0
PowerButtonTimestamp 0
BootAppStatus 0
Controlepunt 41
AangeslotenStandbyInProgress false
SysteemSleepTransitionsToOn 2
CsEntryScenarioInstanceId 0
BugcheckInfoFromEFI vals
CheckpointStatus 0
Bron: kernel power ID; 41
Dit gebeurt gemiddeld 1 tot 3 keer per week. Het gebeurt meestal bij het bekijken van youtube video's of met microsoft teams in gesprekken tijdens videogesprekken. De ene keer gebeurt het zonder de oplader van de laptop, de andere keer met de oplader en volle batterij. Wat ik tot nu toe heb gedaan is een fabrieksinstallatie, ik heb ervoor gekozen om een aantal bestanden te bewaren.
Hoe los ik dit op?
Voordat je me zegt dat ik naar google moet kijken, zijn er veel verschillende mogelijkheden, en heb ik die poging al geprobeerd. Voordat ik naar die mogelijkheden kijk, wil ik specifiek weten waar het probleem ligt.
BSOD zegt dan dat Thread vastzit in het apparaatstuurprogramma. Andere info vond ik in het logboek:
BugcheckCode 234
BugcheckParameter1 0xffff988a7fe1a080
BugcheckParameter2 0x0
BugcheckParameter3 0x0
BugcheckParameter4 0x0
SleepInProgress 0
PowerButtonTimestamp 0
BootAppStatus 0
Controlepunt 41
AangeslotenStandbyInProgress false
SysteemSleepTransitionsToOn 2
CsEntryScenarioInstanceId 0
BugcheckInfoFromEFI vals
CheckpointStatus 0
Bron: kernel power ID; 41
Dit gebeurt gemiddeld 1 tot 3 keer per week. Het gebeurt meestal bij het bekijken van youtube video's of met microsoft teams in gesprekken tijdens videogesprekken. De ene keer gebeurt het zonder de oplader van de laptop, de andere keer met de oplader en volle batterij. Wat ik tot nu toe heb gedaan is een fabrieksinstallatie, ik heb ervoor gekozen om een aantal bestanden te bewaren.
Hoe los ik dit op?