DPI setting muis op PS4: software of fysiek?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Topicstarter
Ik zoek een nieuwe muis voor bij mijn PS4.

Momenteel heb ik een oude muis (Razer Abyssus) die fysieke schakelaars/hardware toggle heeft voor de DPI settings.

Als ik een nieuwe muis koop (bv de Logitech Pro Gaming wireless) kan ik dan de DPI settings instellen op mijn laptop, de muis aan de PS4 hangen en dan DPI settings switchen?

Aangezien de bijbehorende software niet op de PS4 op de achtergrond draait....

Ik wil voorkomen dat ik een dure muis koop waarbij de DPI niet naar wens in te stellen is. Elke reactie is meer dan welkom! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Inbox4me op 16-06-2020 13:25 ]

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeko683
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-05 21:51

zeeko683

Gaming

Terwijl ik zelf geen ps4 heb, kan ik wel vertellen dat bij logitech dat je de DPI veranderd in software en dat je dan de optie hebt om het op te slaan in de muis zelf. Die opgeslagen DPI setting werkt dan ook op de laptop zoals ik ze ingesteld had (heb zelf G502 weet niet of het geld voor de logitech pro gaming wireless). Dus ik ga er van uit dat het voor de PS4 precies hetzelfde geldt.

There's always safety in numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Topicstarter
thOslolman22 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:06:
Terwijl ik zelf geen ps4 heb, kan ik wel vertellen dat bij logitech dat je de DPI veranderd in software en dat je dan de optie hebt om het op te slaan in de muis zelf. Die opgeslagen DPI setting werkt dan ook op de laptop zoals ik ze ingesteld had (heb zelf G502 weet niet of het geld voor de logitech pro gaming wireless). Dus ik ga er van uit dat het voor de PS4 precies hetzelfde geldt.
Dank je wel voor je reactie: ik heb gister uiteindelijk de game pro van Logitech gehaald (gok genomen ivm pijnlijke vinger door mijn andere muis) en qua DPI is hij prima op de PS4.

Ik heb nog niet de tijd gehad om te checken welke DPI hij standaard staat maar hij was in elk geval niet te hoog wat mijn grootste angst was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeko683
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-05 21:51

zeeko683

Gaming

Inbox4me476 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:58:
[...]
Dank je wel voor je reactie: ik heb gister uiteindelijk de game pro van Logitech gehaald (gok genomen ivm pijnlijke vinger door mijn andere muis) en qua DPI is hij prima op de PS4.

Ik heb nog niet de tijd gehad om te checken welke DPI hij standaard staat maar hij was in elk geval niet te hoog wat mijn grootste angst was :)
fijn dat het gelijk goed is. Veel plezier!

There's always safety in numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Topicstarter
thOslolman22 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:57:
[...]

fijn dat het gelijk goed is. Veel plezier!
Thnx! Komt vast goed