Datalek bij maaltijdbezorger Foodora treft 50.000 Nederlands

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-07 20:43
Betreft artikel: https://tweakers.net/nieu...-nederlandse-klanten.html
@TijsZonderH

"Foodora was tot 2018 in Nederland actief, maar inmiddels niet meer. De gegevens gaan terug tot 2016, bevestigt het bedrijf aan Data Breach Today. In totaal zijn de gegevens van 727.000 accounts gestolen. Daaronder zijn 50.000 Nederlanders, zegt hacker Rickey Gevers tegen BNR."

"zegt Troy Hunt van Have I Been Pwned,"

Hyperlinks:
Aan Data Breach Today: Mooi een link naar het artikel waar het gemeld wordt.
Rickey Gevers: Waarom naar zijn profiel linken en niet naar het stuk / fragment waar hij het zegt? (Bron vermelding).
Troy Hunt van Have I Been Pwned: Waarom naar de website linken en niet naar de tekst waar hij dat zegt? (Bron vermelding).

Pure interesse waarom je er niet voor gekozen hebt om de dingen die gezegd wordt te gebruiken als link maar alleen de profiel / website te gebruiken. Nu moet ik, in theorie, zelf gaan opzoeken waar zij dat hebben gezegd. Als ze dat überhaupt wel echt hebben gezegd ;)

Disclaimer: Desondanks dit een forum is met platte tekst is dit niet bot of aanvallend bedoeld. Ik zie graag in nieuwsberichten de links naar de bronnen. Maar misschien is het ook een beetje muggenziften O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:37

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
NegativeFreak schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 10:13:

Rickey Gevers: Waarom naar zijn profiel linken en niet naar het stuk / fragment waar hij het zegt? (Bron vermelding).
Dit was live op de radio dus is er (nog) geen fragment online. Zodra dat item er staat voeg ik dat toe maar dat kan nu niet, vandaar tot die tijd een link naar Rickeys Twitter-account omdat ie daar mogelijk meer zegt
Troy Hunt van Have I Been Pwned: Waarom naar de website linken en niet naar de tekst waar hij dat zegt? (Bron vermelding).
Het item waar dit staat komt via een pop-up zonder unieke url naar boven dus ik kan er niet naar linken. Maar aangezien het op de homepage bovenaan staat leek me dit de next best thing :)

We linken altijd zoveel mogelijk maar soms kan dat niet helemaal helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-07 20:43
Bedankt voor je reactie en heldere uitleg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:37

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
FWIW @NegativeFreak, heb de link naar BNR er inmiddels in staan!