Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Pc voor de race simulator. Triple screen. Meer hoeft deze pc niet te doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600. Denk dat ik 'm zelf in elkaar zet. Bij de vorige ook gedaan en dat ging goed. Maar ik twijfel nog vooral als er een koeler gemonteerd moet worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kast heb ik al en is goed en ruim, merk ben ik even kwijt.
CD rom
SSD
Gigabyte 1080
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Heb nu een moederbord van Gigabyte en de bios layout snap ik. Kleine voorkeur.
Dit heb ik al gevonden:
Ga je overklokken?
Nee, het liefst niet. Systeem moet stabiel draaien. Aanzetten als ik wil racen en geen gedoe.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn de componenten die ik gekozen compatibel? Ik heb al een paar weken geacht op het B550 moederbord maar zie nog weinig gebeuren. Moet ik nog wachten of dit gaan bestellen.
Pc voor de race simulator. Triple screen. Meer hoeft deze pc niet te doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600. Denk dat ik 'm zelf in elkaar zet. Bij de vorige ook gedaan en dat ging goed. Maar ik twijfel nog vooral als er een koeler gemonteerd moet worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kast heb ik al en is goed en ruim, merk ben ik even kwijt.
CD rom
SSD
Gigabyte 1080
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Heb nu een moederbord van Gigabyte en de bios layout snap ik. Kleine voorkeur.
Dit heb ik al gevonden:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 211,90 | € 211,90 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix RGB BL2K8G32C16U4BL | € 99,- | € 99,- |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 86,- | € 86,- |
1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 115,- | € 115,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 676,90 |
Ga je overklokken?
Nee, het liefst niet. Systeem moet stabiel draaien. Aanzetten als ik wil racen en geen gedoe.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn de componenten die ik gekozen compatibel? Ik heb al een paar weken geacht op het B550 moederbord maar zie nog weinig gebeuren. Moet ik nog wachten of dit gaan bestellen.