Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• thr0ne
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 18-04 23:36
Hii iedereen,
Sinds een week geleden ben ik weer begonnen met het spel te spelen. Ik heb thuis een flinke desktop staan waar het geen probleem op is, echter ben ik door de week veel van huis door mijn werk. Ik heb een laptop (Acer Apire A315) waarvan ik op internet lees het spel te moeten kunnen runnen. De specs hiervan zijn:

Intel 7200U 2.5GHz (3.1GHz max)
Intel 620
4GB DDR4 RAM

Verschillende artikelen gelezen/filmpjes gekregen, maar krijg het niet voor elkaar.

Snap dat het geen ideale specs zijn, maar ik heb het idee dat ik CSGO zou moeten kunnen runnen.

Alvast bedankt

Alle reacties

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:19

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Schopje naar Laptop Aankoopadvies,

Note to self: being good is often more important than being right.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23-06 16:20
Ardana schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 07:19:
[mbr]Schopje naar Laptop Aankoopadvies,[/]
Volgens mij niet juist. Hij heeft al een laptop en vraagt hoe hij het spel draaiend krijgt.

• tritimee
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23-06 10:45
thr0ne schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 00:10:

Verschillende artikelen gelezen/filmpjes gekregen, maar krijg het niet voor elkaar.
wat krijg je niet voor elkaar? het is volstrekt onduidelijk wat voor probleem je hebt.

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:00
Ik heb Intel HD Graphics 630, daar draait de game absoluut niet soepel op @ 1920x1080. Wellicht als je op 1024x768 speelt dat het een ander verhaal is. Sommige pro gamers gebruiken die resolutie ivm beter zicht in deuren etc.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True