Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Chrome tabblad stijl tablet veranderen naar mobiel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• lookslikeyou
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 01:38
Mijn vraag
Op mijn Android (8 ) tablet (Huawei Mediapad M5 heb ik het volgende "probleem. De tabbladen in chrome (en firefox) zijn behoorlijk groot (zie screenshot) en nemen daardoor een flink stuk van mijn beeld in. Het zelfde design wordt ook op de pc gebruikt in chrome. Maar bijvoorbeeld niet in de mobiele versie van chrome op mijn mobiel.

Wat ik graag zou willen is dat er hetzelfde design wordt gebruikt als op de mobiele versie van Chrome, zoals op mijn Samsung S10. Screenshot voorbeeld.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via google heb ik verschillende zoek termen gebruikt om te kijken hoe ik deze tabblad stijl kan veranderen, maar tot nu toe heb ik niks kunnen vinden. Waarschijnlijk zoek ik met de verkeerde naam.

Wat ik dus zou willen is dezelfde tabblad stijl op mijn tablet als op mijn mobiel, dus de tabbladen gegroepeerd en dat ik ze aan moet roepen door op het cijfer te drukken. Zodat er meer ruimte overblijft voor de websites. Wie weet of dit mogelijk is, en zo ja: op welke manier?

Alle reacties

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 01:17
Maar als je naar beneden scrollt verdwijnt dat en de adresbalk toch buiten beeld? Dus wat voor last heb je er nu echt van.

Overigens kun je Chrome wel zo gek krijgen de tekefoonlay-out te gebruiken door de scaling (inzoomen op scherm) aan te passen, maar daar word je ook niet blij van.

• lookslikeyou
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 01:38
hcQd schreef op maandag 15 juni 2020 @ 20:45:
Maar als je naar beneden scrollt verdwijnt dat een de adresbalk toch buiten beeld? Dus wat voor last heb je er nu echt van.

Overigens kun je Chrome wel zo gek krijgen de tekefoonlay-out te gebruiken door de scaling (inzoomen op scherm) aan te passen, maar dat wordt je ook niet blij van.
Het klopt dat deze verdwijnt als je naar beneden scrollt, maar dit gebeurt niet altijd. Als je te snel of te sloom scrollt blijft deze nog in beeld. Ik wil dus gewoon de telefoon lay-out.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True