Vraag

• fishieke
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18-07-2020
Hey,

heeft iemand een work around om oude TV versies up te daten zonder dat ik moet ter plaatse gaan ?
de computers staan online, maar hebben niet allen een update gehad en nu krijg ik dat niet opgelost.

TV zegt zelf dat i k de betaal versie moet nemen en dat ik dan een remote update zou kunnen doen maar dat werkte niet als het op een betaald account stond vandaar dat ik dat ook niet ga doen.

tnx for any help anders word het weken rondrijden om de +-20pc's up te daten ...

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:09

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:35
Met een betaalversie(de host) kun je die oude kasten nog wel updaten met remote update, zo hebben wij dat gedaan, de gratis versie kon bij ons ook niet meer.

[Voor 16% gewijzigd door mr_evil08 op 15-06-2020 18:50]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Ik dacht dat de ios app ook wel oudere versies aan kon, of ze hebben dat verandert. En anders zelf een oudere versie downloaden, bv de standalone versie en die gebruiken.....

TV is daar idd heel vervelend in, als je de gratis versie gebruikt

[Voor 16% gewijzigd door jeanj op 15-06-2020 19:15]

Everything is better with Bluetooth

• henkvdd
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 28-03 19:34
Gratis TV versie wordt een beetje onbruikbaar, aan de client kant gaat het nog wel, maar degene die probeert in te loggen loopt steeds vaker tegen de muur aan, Versie verschillen tussen beide is sowieso een probleem bij de free version en steeds vaker loop ik daar direct tegen aan.

Een betaalde versie zou de oplossing zijn, maar de prijs is me te gortig voor zeer gelimiteerd gebruik, zou prettig zijn als daar wat vriendelijkere prijzen voor zouden zijn door een andere manier van prijzen, desnoods door bv sessie beperkingen in tijd of aantal.

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
henkvdd schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:31:
Gratis TV versie wordt een beetje onbruikbaar, aan de client kant gaat het nog wel, maar degene die probeert in te loggen loopt steeds vaker tegen de muur aan, Versie verschillen tussen beide is sowieso een probleem bij de free version en steeds vaker loop ik daar direct tegen aan.
De beveiligingsupdates zijn ook niet onbelangrijk:

CVE-2019-11769
An issue was discovered in TeamViewer 14.2.2558. Updating the product as a non-administrative user requires entering administrative credentials into the GUI. Subsequently, these credentials are processed in Teamviewer.exe, which allows any application running in the same non-administrative user context to intercept them in cleartext within process memory. By using this technique, a local attacker is able to obtain administrative credentials in order to elevate privileges. This vulnerability can be exploited by injecting code into Teamviewer.exe which intercepts calls to GetWindowTextW and logs the processed credentials.

CVE-2018-16550
TeamViewer 10.x through 13.x allows remote attackers to bypass the brute-force authentication protection mechanism by skipping the "Cancel" step, which makes it easier to determine the correct value of the default 4-digit PIN.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je nog toegang hebt op afstand: een 2e VNC-programma installeren, draaien en verbinding maken en via dat programma TV updaten?

Als je geen toegang hebt via TV zou je hooguit het een en ander kunnen doen via SSH, geen idee of je dan ook software kunt installeren op een Windows machine. Voorwaarde is natuurlijk al wel dat SSH ingesteld is etc.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee